Juu, tulin kotia kyliltä. Mut kohta nukkumaan...Ekko kukkuu vielä
Juu, tulin kotia kyliltä. Mut kohta nukkumaan...Ekko kukkuu vielä
Se kuka lakitetaan aina vappuna.Öhh. Kuka on manta?
Ja toisaalta kun tuolla rajoitusten tiukennuksillakaan ei ole kaahaajiin vaikutusta, ne jotka ajaa satasta 80 alueella niin ne ajaa sitä riippumatta saako se ylittyvä osa olla 5km vai 10km....kunnes itse joskus olet siinä tilanteessa että myöhästyt itsestäsi riippumattomista syistä työhaastattelusta, tärkeästä palaverista ja odotutat muita, myöhästyt lentokoneesta tai keskussairaalan lääkärinajasta.
Mulla ei tarvinnut kesällä myöhästymiseen kuin se, että yhdellä reitillä oli tietöitä enemmän kui missään, ja tietty hiturit hidasti.
Se että nillitetään nykyisin 1 km/h:lla nopeusrajan ylittämisestä, on sadismia. Sillä ei ole enää maalaisjärjen kanssa mitään tekemistä.
Olit yöjuoksullaJuu, tulin kotia kyliltä. Mut kohta nukkumaan...
Tässä tapauksessa mikä.Se kuka lakitetaan aina vappuna.
Kaupunkireissu. Ihan luvallinen. Tai siis olin mä jo 21.30 kotona, mut tehtiin iltalenkki miehen kans.Olit yöjuoksulla
vai jossain raamattupiirissä?
Aikas moni aja ylinopeutta, silloin kannattaisi myös mietttiä ovatko rajoitukset oikeita. Autot kehittyvät ja nopeudet laskevat.Ja toisaalta kun tuolla rajoitusten tiukennuksillakaan ei ole kaahaajiin vaikutusta, ne jotka ajaa satasta 80 alueella niin ne ajaa sitä riippumatta saako se ylittyvä osa olla 5km vai 10km.
Kaupunkireissu. Ihan luvallinen. Tai siis olin mä jo 21.30 kotona, mut tehtiin iltalenkki miehen kans.
Vaikea sanoa. Jos ne meni jo nukkumNo ei. Vielä. Mutta miksi kaikki häipyivät. Onko siinä syy?
Elenan kissa.Öhh. Kuka on manta?
Pääsiskö mörön syötiksiNyt mä menen nukkumaan. Hyvää yötä.
JooPääsiskö mörön syötiksi
Juuri näin. Täällä päin on yksi rauhallinen maantie missä on rajoitukset olleet iänkaiken 80 enkä muista että juuri koskaan ois ollut mitään onnettomuuksia, joku joskus kännissä kaahannu mettään mut mun muistin aikana ei ikinä kukaan selvin päin. Viime vuonna ne nopeudet tiputettiin 70Aikas moni aja ylinopeutta, silloin kannattaisi myös mietttiä ovatko rajoitukset oikeita. Autot kehittyvät ja nopeudet laskevat.
En ole. Ja manta ei ole ihminen, erisnimet ISOLLA! Sehän on kalalaji tuo manta. Miksei Ellu halua jättää kalaa?Sinä
viranomaisen lääke mihin tahansa liikenteen ongelmaan on nopeuksien laskeminenJuuri näin. Täällä päin on yksi rauhallinen maantie missä on rajoitukset olleet iänkaiken 80 enkä muista että juuri koskaan ois ollut mitään onnettomuuksia, joku joskus kännissä kaahannu mettään mut mun muistin aikana ei ikinä kukaan selvin päin. Viime vuonna ne nopeudet tiputettiin 70
Myös kesäajalle.
Tiet on niin surkeassa kunnossaAikas moni aja ylinopeutta, silloin kannattaisi myös mietttiä ovatko rajoitukset oikeita. Autot kehittyvät ja nopeudet laskevat.
Mihin oikeesti voi olla NIIN kiire?viranomaisen lääke mihin tahansa liikenteen ongelmaan on nopeuksien laskeminen
esim. jos tien kunto heikkenee
Niin juu, kai se halvemmaks tulee kun korjata Toi oli nyt kyllä ihan ok kunnossa, (muutaman reiän olivat kesän alussa täytelleet), se pari vuotta sitten korjailtiin mut ehkä ne aattelee et se niiden paska asfalttiseos kestää paremmin pienemmillä nopeuksilla, toinen saman kaltainen tie on joka vuosi korjattavana kun se asfaltti on kevään jäljiltä täynnä reikiä. Siinä on pikkusen enemmän liikennettä mut en mä silti ymmärrä miten siellä voi aina olla sellasia pyöreitä halkasijaltaan 30-50cm kraattereita Niin ja sillä tiellä nopeus on kesällä 80, talvella 70viranomaisen lääke mihin tahansa liikenteen ongelmaan on nopeuksien laskeminen
esim. jos tien kunto heikkenee
eikö laitettas joka paikkaan yleinen 40km/h rajoitusMihin oikeesti voi olla NIIN kiire?
Porotkin ehtis reagoida eikä jäis autojen alle. Ei muuten menis läpi sellainen, kun jäis saamatta korvaukseteikö laitettas joka paikkaan yleinen 40km/h rajoitus
No voi Jeesus taaseikö laitettas joka paikkaan yleinen 40km/h rajoitus
ei poromiehet päätä rajoituksistaPorotkin ehtis reagoida eikä jäis autojen alle. Ei muuten menis läpi sellainen, kun jäis saamatta korvaukset
no mihin sulla on niin kiire että pitää ajaa lujempaaNo voi Jeesus taas