vierailija
Lopeta sinä se vinkuminen. Sä et tiedä mistään mitään.Opettele ainakin kirjoittamaan kuin mies, jos kerran miestä yrität esittää.Ei mene läpi nykyisillä taidoilla.
Lopeta sinä se vinkuminen. Sä et tiedä mistään mitään.Opettele ainakin kirjoittamaan kuin mies, jos kerran miestä yrität esittää.Ei mene läpi nykyisillä taidoilla.
Niin varmaan. Peiton alla pimeässä.Pöh, mä teen mitä haluan ja uskallan
Niinhän sä luuletNiin varmaan. Peiton alla pimeässä.
sitäkin varmaan mutta Eino Leino ei ollut solistiMut oisko se laulujen lunnaat jotain kiertävän solistin työn varjopuolia?
No ei tarvitse nähdäkään. Kyllä se reikään löytää.Niinhän sä luulet
Peiton alla tulis vaan kuuma ja pimeessä mtn nää
Eiköhän ne Jaakopit ja Raakelit oo Raamatussa puskeneet jonkun akaasiapensaan takana ja keskellä kirkasta päivää.Niinhän sä luulet
Peiton alla tulis vaan kuuma ja pimeessä mtn nää
Jahas se olikii EinoLeinoHeinon tuotantoa.sitäkin varmaan mutta Eino Leino ei ollut solisti
Höpsispöpsis, kukaan mtn uutisia jää oottelemaan saati sitten kattelemaan, kun tekee mielino ei voi olla niin vaikeeta venttailla että saa kymppiuutiset kateltua kaikessa rauhassa
No sä voit hommailla miehes kanssa vaikka jätesäkissä, jos haluat..No ei tarvitse nähdäkään. Kyllä se reikään löytää.
no mitä varten luulet mun laittaneen sen videon pätkän, siinä veisussahan juuri joikhataan laulujen lunnaistaJahas se olikii EinoLeinoHeinon tuotantoa.
No en mutta sanoin vaan ettei siihen valoja tarvitse. ei tarvitse etsiä paikkoja taskulampun kanssaNo sä voit hommailla miehes kanssa vaikka jätesäkissä, jos haluat..
mulla alkaa jöpöttää aina kun päve muistuu mieleenMut yritän olla puhumatta tässä ketjussa uskonnosta ja politiikasta.
Päivi Ärrän tuominen ketjuun saa niinku sähköiskun aikaan, niinku jäistä vettä heittäis niskaan hippitelttaan helteellä.
ei niin, vaimon kuuluu ohjata sukkula venukseen ja se tuntuu käyvän ihan pilkkopimeässäkinNo en mutta sanoin vaan ettei siihen valoja tarvitse. ei tarvitse etsiä paikkoja taskulampun kanssa
Do dii, tulihan se sieltäTunnustit juuri olevasi nainen.No en mutta sanoin vaan ettei siihen valoja tarvitse. ei tarvitse etsiä paikkoja taskulampun kanssa
Oletko sinä aivan pimeä. En ole itseäni mieheksi väittänyt missään vaiheessa. Täällä palstalla sattuu olemaan ja käymään muitakin harmaita, en suinkaan minä ainut oleDo dii, tulihan se sieltäTunnustit juuri olevasi nainen.
Joo, just luin.On aina ilo katsella keskenään tappelevia harmaita.
Ai viddu mä vihaan noita harmaita inttäjiä jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.Joo, just luin.
Antaa inttää.Ai viddu mä vihaan noita harmaita inttäjiä jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.