Onneks mun mies ei oo kutittanu kuin muutaman kerran. Jos se kutittais useesti, sais turpaansa.
Kutittaessa on niin avuton olo. Niinku 100 muurahaista ois kimpussa.
Onneks mun mies ei oo kutittanu kuin muutaman kerran. Jos se kutittais useesti, sais turpaansa.
Kutittaessa on niin avuton olo. Niinku 100 muurahaista ois kimpussa.
Ei ne nyt silleen kimppuun tuleKokonainen kutittaja-suku siis. Kivat sukujuhlat teillä aina.
Voi että mä oon niiiiiiin myyty tuosta järkähtämättömyydestä.ei oo vielä iltapäivä, oottele 13min
Sut on helppo varmaan nostaa ilmaan ku salaatilla elät...Ei ne nyt silleen kimppuun tule
Paitsi pikkuveli saattaa jopa tervehtiä niin, että ensiks halaa rutistaa ja nostaa ilmaan ja sen jälkeen kutittelee
Varpunen mitään paina.Sut on helppo varmaan nostaa ilmaan ku salaatilla elät...
Sut on helppo varmaan nostaa ilmaan ku salaatilla elät...
Mä oonkin possuVarpunen mitään paina.
Ja siis tiedoksi kaikille, että tämä ei ollu lirkuti-lirkuti Krutille.Voi että mä oon niiiiiiin myyty tuosta järkähtämättömyydestä.
Uuh!
Me räsäs-fanit tykätään säännöistä ja että niistä ei luisteta.
Vihervassarit on "noo kello on 24, mut voit sä tätä sanoo iltapäiväks jos se tuntuu susta siltä ja kun sun päivä vasta käynnistyy nyt...piis lööv..."
no sitä vartenhan Isoon Kirjaan on räntätty erilaisia sääntöjä että niitä noudattettaisiinVoi että mä oon niiiiiiin myyty tuosta järkähtämättömyydestä.
Uuh!
Me räsäs-fanit tykätään säännöistä ja että niistä ei luisteta.
Vihervassarit on "noo kello on 24, mut voit sä tätä sanoo iltapäiväks jos se tuntuu susta siltä ja kun sun päivä vasta käynnistyy nyt...piis lööv..."
*Suunnittelee Ellusta talitinttisalaatin uutta ainesosaa...*Varpunen mitään paina.
Jep jepMä oonkin possu
*Suunnittelee Ellusta talitinttisalaatin uutta versiota...*
Ai niin tähän piti sanoa, että tein mä eilenkin ison satsin kaalilaatikkooSut on helppo varmaan nostaa ilmaan ku salaatilla elät...
Ja siis tiedoksi kaikille, että tämä ei ollu lirkuti-lirkuti Krutille.
Krut, voit myös huokaista helpotuksesta ja tulöa sieltä piirongin takaa.
Sisälsikö ees jauhelihaa.Ai niin tähän piti sanoa, että tein mä eilenkin ison satsin kaalilaatikkoo
Nyt ei tule peukkua.että nuo giffit on tyyyyyyhmiä...
JooSisälsikö ees jauhelihaa.
Niin on, en ymmärrä yhtään miksi toiset niitä panee..että nuo giffit on tyyyyyyhmiä...
sitä on kierretty vähän muutaki ku tahkoaMut arvasin täällä Eläkeliiton palstalla, että varmasti joku tietää mistä tulee sanat "laulujen lunnaat."
Jos oisin kysyny Demi.fissä niin vastaukset ois ollu tasoa
"Se on mun fwb XD XD"
"Lunnaat? Onx se Cardi B:n biisin suomennos? Mä hajoon..."