Jotkut kuitenkin niistäkin hommistaa pitää. Sä taidat olla liian menevä tylsään istumatyöhön
Kukaan ei taatusti haluaisi palkkaa minkä mä oon laskenut. Se kun voisi olla vaiks miinusmerkkinen.
Jotkut kuitenkin niistäkin hommistaa pitää. Sä taidat olla liian menevä tylsään istumatyöhön
Mä en kestäis kirjanpito hommia yhtään, siks vähän hirvittääkin et siinä vaiheessa kun kädet lakkaa kestämästä niin ei taida paljon vaihtoehtoja olla, asiakaspalvelutyötkin on mulle yhdenlainen painajainen On tullut niitäkin tehtyä siihen pisteeseen että riitti.Mut sulla on sit hyvä tilanne!
Mut yritettiin tunkea johonkin vitun kirjanpito/palkkalaskelma-paskaduuneihin.
Oma isäni oli 50 vuotta samassa paikassa töissä. Sitten jäi eläkkeelle. Harvinaista moinen.aniharva on samassa duunissa koko ikäsä, alussa ollaan lapsia ja sitten opiskellaan, lopuksi ollaan eläkkeellä
eikä niitä 40+ vuoden työuria ole juuri lainkaan enää
Asiakaspalvelu on mukavaa, kun saa auttaa toisia, kunnes tulee se vmäinen asiakas, jota haluaisi taputtaa nyrkillä poskelleMä en kestäis kirjanpito hommia yhtään, siks vähän hirvittääkin et siinä vaiheessa kun kädet lakkaa kestämästä niin ei taida paljon vaihtoehtoja olla, asiakaspalvelutyötkin on mulle yhdenlainen painajainen On tullut niitäkin tehtyä siihen pisteeseen että riitti.
Joskus ne asiakaspalvelijat on ihan perseestä ja tosi töykeitä.Varsinkin naiset.Asiakaspalvelu on mukavaa, kun saa auttaa toisia, kunnes tulee se vmäinen asiakas, jota haluaisi taputtaa nyrkillä poskelle
Virossa vasta jotkut naiset töykeitä ovatkin, varsinkin toisille naisille.Joskus ne asiakaspalvelijat on ihan perseestä ja tosi töykeitä.Varsinkin naiset.
Just ton takia mä en halua sitä työtä, koska aina joskus tulee todella huonoja päiviä ja sun on aina vain oltava yhtä hymyä ja skarppina myös sille k-päisimmällekkin asiakkaalle. Muissa hommissa voi olla ihan oma itsensä huononakin päivänä ja se riittää, toki käytöstavat pitää kaikkialla olla mutta ei tartte hymyillä eikä höpötellä jollei jaksa.Joskus ne asiakaspalvelijat on ihan perseestä ja tosi töykeitä.Varsinkin naiset.
Mikä sua niissä käsissä vaivaa?Just ton takia mä en halua sitä työtä, koska aina joskus tulee todella huonoja päiviä ja sun on aina vain oltava yhtä hymyä ja skarppina myös sille k-päisimmällekkin asiakkaalle. Muissa hommissa voi olla ihan oma itsensä huononakin päivänä ja se riittää, toki käytöstavat pitää kaikkialla olla mutta ei tartte hymyillä eikä höpötellä jollei jaksa.
Virossa vasta jotkut naiset töykeitä ovatkin, varsinkin toisille naisille.
No ainakin rannekanavaoireyhtymä, toinen käsi jo leikattu. Ammattitauti vaikka vakuutusyhtiöstä sen kiistivät. Nuo on niin kovassa rasitteessa koko ajan töissä et varmaan jossain välissä menee kyynärhermo, rasitusvammana myös golfkyynärpää ja tenniskyynärpää vaivaa, käyn useamman kerran vuodessa osteopaatilla ja se auttaa mut ei sekään ihmeitä tee kun ei ole varaa ja aikaa ihan joka kuukausi käydä ja kun nuo on kovassa rasitteessa 8h joka arki päivä. Tuolla on kaksi yhtä kauan ollutta ja niillä suunnilleen samat vaivat, toisella niin kovat kivut käsissä et sano ettei kahta vuotta enää kestä.Mikä sua niissä käsissä vaivaa?
Kuulostaa todella ikävältä. Eikö mitään apuvälineitä voi käyttää, rannetukia, nostureita yms.?No ainakin rannekanavaoireyhtymä, toinen käsi jo leikattu. Ammattitauti vaikka vakuutusyhtiöstä sen kiistivät. Nuo on niin kovassa rasitteessa koko ajan töissä et varmaan jossain välissä menee kyynärhermo, rasitusvammana myös golfkyynärpää ja tenniskyynärpää vaivaa, käyn useamman kerran vuodessa osteopaatilla ja se auttaa mut ei sekään ihmeitä tee kun ei ole varaa ja aikaa ihan joka kuukausi käydä ja kun nuo on kovassa rasitteessa 8h joka arki päivä. Tuolla on kaksi yhtä kauan ollutta ja niillä suunnilleen samat vaivat, toisella niin kovat kivut käsissä et sano ettei kahta vuotta enää kestä.
Ei oikein, yöllinen rannetuki on, golfkyynärpää tuki pitäis hommata, nostopöydät saatiin pari viikkoa sitten kun on ihmisillä jatkuvasti selät paskana, ei niitä vaadittukkaan kun 10 vuotta. Koneita löytyy mut ei ne pysty kun pieneen osaan hommista.Kuulostaa todella ikävältä. Eikö mitään apuvälineitä voi käyttää, rannetukia, nostureita yms.?
Ok, tehdään niinLässyttäkää vaan keskenänne
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/44739/ctvbg/Evoluent-VerticalMouse-4-Right-pystyhiiri-oikealle-kadelle?list=OZCYkRCyt2vCoITkZWr6sZWbd1ZWrjINHW1wCNgj3CTWSkxEi oikein, yöllinen rannetuki on, golfkyynärpää tuki pitäis hommata, nostopöydät saatiin pari viikkoa sitten kun on ihmisillä jatkuvasti selät paskana, ei niitä vaadittukkaan kun 10 vuotta. Koneita löytyy mut ei ne pysty kun pieneen osaan hommista.
Joo, voinko minäkin?Ok, tehdään niin
Niin minä luulen. Toivottavasti osaat lässyttääJoo, voinko minäkin?
Mua ei kyl väsytä vielä yyyyyhtään! Flunssakin on melkis sen siliän tien ment ko oon jo melkis Kuopiossa asennusduunissa.
Kyl se vaan on, koko kroppa, niin psykofyysinen!
Saat kohta ylimääräisen permanentin...Hiustenkuivain on ruvennut pitämään pahaa ääntä, särisee ja hurisee kovaa. Kohta se varmaan kosahtaa