@haaveilija-31 Heips! Täälä nainen joka kokeili viime kiertoon clear bluen ei vilkkuvaa digiä ja tähän vilkkuvaa. Molemmat toimi hienosti. Vilkkuvaan tuli vahvempi viiva ovisplussalla kuin ei vilkkuvaan kun kokeilen ylijääneen vilkuttoman samaan aikaan vilkkuvan kanssa. Tajuaakohan tästä nyt mitään.Nyt ootte taas kirjottanu niin ahkerasti että pää ihan pyörällä
Monella jännät paikat, plussaa puhkun ja viivoille vahvistumista toivon
Noi epätoivon tunteet on kyllä kamalia, itse niitä koen myös vähän väliä. Epätietoisuus, juuri se, huoh. Ei tosiaan voi olla varma raskaudesta tai että ovuloiko edes
Jotenkin niistä pääsee sitten yli ja jaksaa taas yrittää, eihän tässä oikein muuta voi
Kumpia digi ovistestejä kannattaa hankkia, niitä normi vai se joku tuplahormoni? Aattelin jos tikkujen lisäks kokeilis yhdessä kierrossa digejäkin. Ainaki kiinnostais tietää näyttääkö ne miten
Eli se ovistesti missä on vain LH:n mittaaja sain haaleamman viivan mutta silti hymynaaman yhtä aikaa kun kahtahormonia testaava antoi super vahvan viivan ja hymynaaman. (Testi tehty samasta pissasta) (ei vilkkuva näytti hymynaaman myös edellisessä kierrossa, jota varten ne ostinkin)
Molemmat toimi hyvin mulla mutta tarkka saa olla pelkän yhen LH:ta mittaavan kanssa että osuu juuri LH huippuun(mikä siis sama kuin noissa normi halpistesteissäkin) se kahta hormonia mittaava näytti kivasti mun estrogeenin nousun, tiedän nyt päivälleen kun se on alkanut nousemaan ja se taas saa aikaan LH nousun. Jotta digejä ei mee niin paljoa(voisi tehdä kaksikin päivässä kun vilkkuminen alkaa) tein PC ovistestin joka räikeänä kertoi että nyt ja niinhän se hymynaama tauluun jäi
Viimeksi muokattu: