@Tammityttö voi ei, olen todella pahoillani
Ikävää,kun tuollai yhtäkkiä pudotti tuollaisen pommin. Vaikka itsekin olet pohtinut milloin on oikea aika luopua vauva haaveista, niin olisi ehkä ollut mukavampaa jos olisitte yhdessä pohtinut asioita ja päätyneet pohdintojen jälkeen tähän lopputulokseen.
Itsekin olen paljon tuota miettinyt koska on oikea aika.. esikoisen sain 23 vuotiaana, silloin ajattelin ettei kukaan tee enää 30 vuotiaana lapsia, silloin ollaan jo tosi vanhoja
Noh, kuinkas kävikään, kun plussaa ei tullut. Toinen syntyi kun olin 30 ja kuopus, kun olin 31. Silloin ajattelin, että 35 on raja. Nyt täytin juuri 34 ja olen taas alkanut pohtimaan, että kyllä yli 35 vielä voi, jos ennen sitä ei tule.
Mies on meillä asettanut rajaksi sen, että hoitoihin ei enää lähdetä.
Joten aika näyttää, koska on tarpeeksi
@Mahaotus aikoinaan oli tuota ongelmaa, että tuntui että joka välissä pitäisi olla tallettelemassa. Nykyään menee omalla painollaan, pyrin toki oviksen aikaan miestä lämmitellä, mutta kolmen lapsen kanssa aina ei vain onnistu. Joskus tuntuu, että he eivät halua enää pikkusisarusta, kun usein jollain tulee joku hätä juuri sinä iltana, kun oli ajatus
Mutta ensimmäiset kaksi lasta meillä tehty kevyillä hoidoilla ja se oli sellasta puuhaa välillä, että "lääkäri käski vielä tänään varmuuden vuoksi" joten nyt haluan ajatella, että tallettelut osuu oikeaan aikaan, sittenkun niin on tarkoitetus
Mutta toki ymmärrän, kun yritys on ihan alussa, niin tuollaiset mietteet on tuttuja muistakaa nauttia siitä
Täällä aamulla molemmat testit nega. Olisiko eilinen pissa ollut sitten jotenkin niin tujua, näin kuumalla, että sai testeissä viivanpaikat niin selkeästi esille.
Ei sinällään harmita, ettei plussaa nyt tullut vaikka ihanaahan se olisi ollut.
Enemmän ehdin innostua siitä, että se olisi selittänyt sen miksi kk eivät vieläkään ole alkaneet.
Joten mua ärsyttää suunnattomasti se, että uuden kierron alkuun menee taas varmaan se 8vk
Tai ehkä sekin, että oletin niiden nyt alkavan pikemmin, kun viimeksi kun kkm oli niin aikaisilla viikoilla
No kuten jokusen kerran olen sanonut ei auta, kun odottaa