Se nyt tuskin on rikoksista se pahinSaatoinpa torkahtaa.
Se nyt tuskin on rikoksista se pahinSaatoinpa torkahtaa.
Mä yritin. Muksut kiljahteli just kun olin nukahtamassa.
Näyttö peilaa täällä merellä.Sulla heittää lukemisen ymmärtäminen.
Kai se semmosta on, kun kesä menee stressatessa, osaako se kesätyöläinen käyttää ees kahvikeitintä.
*ojentaa paksumman retkipatjan työpaikan kiikarointiin puskissa*
Täytyy tulla rentoutumaan tänne välilläSiinä maha missä painitaan!
Näyttö peilaa täällä merellä.
No mistä saakka se on ollu väärin??Koska olet tuhma
Sait alapeukun ihavvaan kostona sennii....mokomaSulla on alikehittynyt makuaisti. Sinut tarvitsee ilmoittaa rättiksen kokkauskouluun
Ei ole. Ja sinilevän huomaa aivan selvästi, jos sitä on vedessä, joten päästä uimaan vaan, jos ei näy levääEi sielläkään vielä levää ole?
Oon tihrustanut rantaa sillä silmällä. Nuorin hauaisi uimaan eikä se ainakaan viimeksi vielä osannut uida ilman että nielee vettä siinä sivussa litran, pari.
Näyttö peilaa täällä parkkipaikan ruusunmarjapuskassa. Nojasin just koiranp*skaan.
*Kiikaroi* Ääh, nyt se kesä-jonne unohti laittaa kahvinkeittimen päälle! Ei jatkoon....
Tuollainen kostonkierre on kamalaa.No mistä saakka se on ollu väärin??
Sait alapeukun ihavvaan kostona sennii....mokoma
Sen verran jaksaa.Jaksaiskohan kävellä alakertaan vääntämään saunan päälle?
Sieltä vois ehkä löytyä myös viileä olut.
Aikojen alusta astiNo mistä saakka se on ollu väärin??
Häh?Huono asenne jälleen kerran.
Sua ei kyllä meille palkata tai jos palkataan niin saat viimeistään koeajalla monoa.
Edit: tämä oli Echolle. Jostain syystä lainaus jää pois. Jokin bugi jälleen
Ei minun tietääkseni, mutta sisimmässään hän haluaa tulla mikromanageroiduksiHäh?
Yrittikö Echo teille töihin?
Älä pelkää, en ois tulossakaan, jos luottamus työntekijään on noin huono.Huono asenne jälleen kerran.
Sua ei kyllä meille palkata tai jos palkataan niin saat viimeistään koeajalla monoa.
Edit: tämä oli Echolle. Jostain syystä lainaus jää pois. Jokin bugi jälleen
KiusaajaÄlä pelkää, en ois tulossakaan, jos luottamus työntekijään on noin huono.
Mä ymmärrän että olen täällä palstalla ärsyttävä ihmisten närppijä.
Mut taisin onnistua ampumaan alas sun lesoilun "taaaas 5 tuntia töissä vaikka on loma/ei ne osaa tehdä laadukasta työtä, vain määää osaan".
Ei heru ymmärrystä tai sympatiaa. Kouluta ne tyypit tai potki pihalle. He tarvitsevat ohjausta ja koulutusta.
Mutta koska tää on hyvänmielenketju, lähden katsomaan iltaruokaa.
En, vaan jotain tiedän työelämän lainalaisuuksista...Kiusaaja
Tuskin on kiusaaja, mutta häntä vaan ärsyttää tietyt asiat. En nyt viitsi sen enempää avautua, mutta huomaa, ettei hän työskentele pk yrityksessä, jossa on uusia työntekijöitä. Vaikka on työohjeet niin muuttujia voi olla useita ja hommat hankalia ettei niitä opi edes vuodessaKiusaaja
Eikös me kaikki sitä haluta?Ei minun tietääkseni, mutta sisimmässään hän haluaa tulla mikromanageroiduksi
No joo.Tuskin on kiusaaja, mutta häntä vaan ärsyttää tietyt asiat. En nyt viitsi sen enempää avautua, mutta huomaa, ettei hän työskentele pk yrityksessä, jossa on uusia työntekijöitä. Vaikka on työohjeet niin muuttujia voi olla useita ja hommat hankalia ettei niitä opi edes vuodessa
Yritin sarkasmia, ei toiminutEikös me kaikki sitä haluta?
Mitä se ees tarkottaa????
Minä myös ymmärrän mielipiteesi ja kiitän siitä. Aina voi ja täytyy kehittää itseään ja kuunnella palautettaNo anteeksi, Kalamies.
Asiaani ja mielipidettäni en kadu, mutta sitä kadun että puutuin sun elämääsi.
Yritän lopettaa sen.
(Siis lopettaa puuttumisen, en elämäsi)
Yritin sarkasmia, ei toiminut