vierailija
*nips naps*Hyi hitti, mun tukkaa ei leikata!
*nips naps*Hyi hitti, mun tukkaa ei leikata!
On.-täysin idiootti ajatus
Kannattaako kaikille kertoa että käyt noissa riennoissa?Naamiot on perinteisesti illujen okkulttisissa seksibileissä käytettyjä.
Ihan suomalaisten vapaamuurarien panopirskeissäkin käytetään.
Kannattaako kaikille kertoa että käyt noissa riennoissa?
Koska olet tuhmaMiiiiiks ainaminä???
Mutmut...sähkölasku on miljuunissa ja maksaa kuin Sofia Blöörffin oikeudenkäynti veronmaksajille, ku mun manssikat ja mustikat ja vuoden vanha parmesaanijuusto on paksun jään peitossa..
Mä oon nainen, ei vapsut huoli mua äijämiitinkeihin jossen ole nimeltäni Nadja, ja lupaa olla kertomatta mitään.Kannattaako kaikille kertoa että käyt noissa riennoissa?
Tuo nyt tietää kaikki suomalaiset.Olin taasen oikeassa niinkuin m1es. En kuunnellut KalaMiehen neuvoja - ketsuppia riisipuuroon - ohjetta vaan keitin mansikka raparperikiissrliä riisipuuron kaveriksi.
Taisinkin jo sanoa, että oikeassa olin, kiisseli sopii puuroon ainaki kymmenenk kertaa paremmin kuin mikään sinappi tai ketsuppi.
Rakkain terveisin, ystävänne, Algoma.
Kuka hullu nyt ketsuppia riisipuuroon laittaisi? Vain ja ainoastaan mustikkakiisseliä, kiitos.Tuo nyt tietää kaikki suomalaiset.
Sä häviisit mulle tään taistelun
Alussa olin ihan että joo mutt sitt tossa mustikkakeitossa olin ihan ettäKuka hullu nyt ketsuppia riisipuuroon laittaisi? Vain ja ainoastaan mustikkakiisseliä, kiitos.
Sulla heittää lukemisen ymmärtäminen.Kuka hullu nyt ketsuppia riisipuuroon laittaisi? Vain ja ainoastaan mustikkakiisseliä, kiitos.
Mä yritin. Muksut kiljahteli just kun olin nukahtamassa.Saatoinpa torkahtaa.
Sulla on alikehittynyt makuaisti. Sinut tarvitsee ilmoittaa rättiksen kokkauskouluunAlussa olin ihan että joo mutt sitt tossa mustikkakeitossa olin ihan että
Siinä maha missä painitaan!Kuka hullu nyt ketsuppia riisipuuroon laittaisi? Vain ja ainoastaan mustikkakiisseliä, kiitos.