Tuolla aiemmin kirjotin, että en aatellu heti alkaa tikuttaan ovista ku alotetaan yritys (tod.näk. syys-/lokakuussa). Mutta siis tilannehan on nyt se, että aloin näin jo etukäteen tikuttelemaan ovista, koska hei eihän siitä mitään haittaa ole.
kai joku muukin täällä on tikutellut jo ennen yrityksen alkamista?
Ja siis aattelin, että nyt tässä lähipäivinä ovuloin ja sainkin tikkuun ihan ok viivan(ei ollu plussa mun mielestä kuitenkaan). Ja samalla havahduin siihen, että mun luteaali on alle 10 päivää. Mutta mulla on ollu kuparikierukka neljä vuotta, joka on pidentänyt mun vuotoja ja se multa otettiin nyt viimisten menkkojen aikaan pois. Mun luomumenkat oli lyhyemmät ja nyt jännitän, että piteneekö tuo mun luteaalivaihe tuosta vai ei, kun kierukka on otettu pois. Sillon ku olin luomuna ni mua ei vielä kauheesti ovulaatiot sun muut kiinnostaneet, niin en edes muista kuinka monta päivää vuosin
että sinänsä ihan kiva nyt tietää että tuo saattaa aiheuttaa ongelmaa sitten kun on meidän aika alkaa yrittämään. Ja siis niin lohdullista kuulla, että täällä on paljon muita keillä on luteaali lyhyt
Onko jollain pidentynyt menkat ja niin ollen luteaali lyhentynyt kuparikierukan vaikutuksesta?