Joo juurikin niin eli nännikipu ja "pitkät päällä" pysyi ovulaatiosta keskenmenoon asti.@Apustaja Okei eli siis erona se että kipu ei plussa kierrossa hävinnyt? kun en ekasta raskaudesta muista muun kuin vasta menkkojen jäämisen jälkeen alko nännikipu. Viime kierrot ei oo kyllä tämmöstä ollu ja ne on ollut negakiertoja...
Voi se olla. Meidän pieni oli kuollut arviolta rv 9-10 ja ei edes ehdotettu että tekisin kotona.
Noo ehkä enemmin niin, että ei juurikaan asiaa ajatella vaan mennään vaanPahoittelut
Oliko teillä miehen kanssa selvitetty asiat ja yritys jatkuu? Tsemppiä tähän kiertoon!
Menitkö sairaalaan seuraavana päivänä sen ekan lääkkeen otosta vai kahden päivän päästä? Mä otin lääkärissä ekan pillerin joskus n. klo 14 ja seuraavana aamuna klo 9 menin sairaalaan. Olikohan niin että ennen sairaalaan lähtöä klo 7 laitoin niitä cytoteceja kotona emättimeen vai olikohan mulla jo vuotoa että laitoin ne kielen alle. En muista enää. :/@Apustaja meilläkin aikasemmat ollut sen verran pidemmillä viikoilla jo, että hoidettiin sairaalassa,mutta molemmissa vuoto alkanut kotona jo pelkällä sillä ekalla lääkkeellä (En muista nyt nimeä ) niin reippaana ennen sairaalan aikaa, että on tullut vähän kiire jo sinne
@Karvakorvat Sinäkin kokenut keskenmenon? Mua pelottaa ja ahistaa kans kovin kun ensimmäisen raskauden la tulee joulukuun alkuun ja vielä ei uudelleen ole raskautta alkanut, että miten sen hetken sitten selviää, uusi raskaus auttaisi asiaa... Syli huutaa lastaNoo ehkä enemmin niin, että ei juurikaan asiaa ajatella vaan mennään vaan
Mä kanssa ajattelin et luen nyt kun istahin kotiin niin viestit mitä jääny lukematta, mutta enhän mä enää tiiä mitä mun piti kommentoida.
Pahoittelut takaisin ketjuun palaamisesta.
Ja pahottelut negoista ja kp 1 sistä.
Kyllähän tää uusi kierto masentaa. Hirvittää, kun syyskuussa tulee ekan raskauden laskettu aika, enkä ole vielä raskaana. Äh.
Oi pidän peukkuja!!Olen tän päivää odotellu menkkoja.. ei näy, ei kuulu.. Alkaa jännittää, että joutuuko tässä testien ostoon..
Ultraava terkkari teki lähetteen ja arvioi että ti tai ke saisin kutsun sairaalaan. Th arveli, että kun viikot on just siinä rajalla (9+3, menehtynyt 8+5), niin luultavasti ottavat sairaalaan, niin voivat seurailla verenvuodon määrää ja saa vahvemman kipulääkityksen. Mutta ihan varma ei ollut. Pelottaa kyllä mitä on edessä. Miten sinä selvisit em85 fyysisesti? Apustaja, oliko sinullakin kkm? Oletteko saaneet sairauslomaa?