Hää hää hää, ei oo avattu moneen päivään eikä yöhön.Hmm?
Olisko aika sulkea st remy pullo?
Hää hää hää, ei oo avattu moneen päivään eikä yöhön.Hmm?
Olisko aika sulkea st remy pullo?
Siitä puhe mistä puuteOlen muuten keskustellut Keski-Euroopassa nunnan kanssa, jonka jutut olivat - Rättisluokkaa!
Ei kai?Naiset keskustelee siitä vaan keskenään
Katolilaiset...Olen muuten keskustellut Keski-Euroopassa nunnan kanssa, jonka jutut olivat - Rättisluokkaa!
En olisi tuosta ihan varma...Siitä puhe mistä puute
Noinhan se usein menee ja minua syytetään huonoksi keskustelijaksi.
Minä: keskusteltaisiinko seksistä?
Voisihan sen ilmaista näinkin:Katolilaiset...
Jep, matkivat mua.Ahaa, nymminä tiijän mistä tuulee: lujitta sen Aqelan postauksen kiroilusta ja nyt koitatte olle niin pirhanan neroja.
Niiden maineellaVoisihan sen ilmaista näinkin:
Katolilaiset...
Sähän voisit hakea joksikin katoliseksi papiksi. Siinä ei paljon muijaa saa pitää.Voisihan sen ilmaista näinkin:
Katolilaiset...
Se on sinun mielipide.Älä tyrkytä sitä muille.Parasta on olla ilman uskontoa.
Ehei, oisit etsiny oksennussankosta kuvan.Palstan normaali päivä?
M1es: keskusteltaisiinko seksistä?
Echo:
[/Q
Se on sinun mielipide.Älä tyrkytä sitä muille.Parasta on olla ilman uskontoa.
Matkivat, matkivat, mutta eiväy ylety Aqelan tasolle, poloiset.Jep, matkivat mua.
Mormoniksi kääntyminen olisi hyvä vaihtoehto, mutta ovat kai näivettyneet - enää ei suositella useampia vaimoja?Sähän voisit hakea joksikin katoliseksi papiksi. Siinä ei paljon muijaa saa pitää.
Tai munkkiluostari?
Niin on, tuulettuu paikat paremminParasta on olla ilman pikkareita.
Älä huoli, et sää useampaa saisikaan.Mormoniksi kääntyminen olisi hyvä vaihtoehto, mutta ovat kai näivettyneet - enää ei suositella useampia vaimoja?
Kannattaa nielaista reippaasti, niin ei tule oksennus.Ehei, oisit etsiny oksennussankosta kuvan.
Heko heko, sitten toi yks jörnis kaikkia munkkeja...hyi!Sähän voisit hakea joksikin katoliseksi papiksi. Siinä ei paljon muijaa saa pitää.
Tai munkkiluostari?
Älä huoli, et sää useampaa saisikaan.