Limanuljaska on muuten hyvä sieni, Tiedän. Mutta tuo kuva näin aamusella jotenkin hätkähdytti. Jotain omituisia mielleyhtymiä sekoitti hetkeksi ajatukset, vaikka olivatkin ihan mukavia.No ei tuokaan mahdoton olisi, kauniisti nousevat tapit maasta.
Tulee lämmin ja huomisesta vielä lämpimämpi.Huomenta vaan taas!
Tänään onkin tulossa ihanan lämmin päivä *penkoo mekkoja kaapista*
Ehkä kuitenkin farkut, ihan varuks..jos ei tuukkaan niin lämmin*siirtyy farkkuhyllylle takas*
*haukotin auki*
Huomenta...tänään ei oikein tahdo herätä sitten millään, vaikka tässä on ollu hereillä jo hyvän tovin.
Kuulostaa ihanalta aamulta5.50 heräsin, nousin, keitin kahvit, kannoin kupin keinuun, villahuivi hartioilla nautin ja katselin miten kaste auringossa kiilteli koivunlehdillä.
Onkohan järvien vedet jo ihan kylmiäTulee lämmin ja huomisesta vielä lämpimämpi.
Rannalla on lämmintä. Vedessä ei.Onkohan järvien vedet jo ihan kylmiä
Vai tohtisko viikonloppuna uskaltautua rannalle
Mun täytyy tietenkin ottaa lapset mukaan joten olisin pakotettu meneen järveen seisoon No ehkä ens vuonnaRannalla on lämmintä. Vedessä ei.
laita kumisaappaat niin varpaat kastuMun täytyy tietenkin ottaa lapset mukaan joten olisin pakotettu meneen järveen seisoon No ehkä ens vuonna
Pystyy siellä seisoo tiettyyn rajaan asti...vesirajaanMun täytyy tietenkin ottaa lapset mukaan joten olisin pakotettu meneen järveen seisoon No ehkä ens vuonna
Mä joudun meneen ainaki vyötäröön asti, et kyl ne varpaatkin silti kastuulaita kumisaappaat niin varpaat kastu
no semmoiset perhoskalastajan kahluuhousutMä joudun meneen ainaki vyötäröön asti, et kyl ne varpaatkin silti kastuu
Ei nykysin kannatakaannpaljain varpain kävellä kun niin paljon lasinsiruja ja kaiken maailman piikkejä löytyy milloin mistäkin joten hyvä on olla kengät,sandaalit tietysti kesällä.Huomenta!
Täällä nukuttiin. Pitkään. Iloa eilisestä rääkistä siis vieläkin...
Ja lupavat, todella, kuumaa keliä. Pitänee mennä ostamaan tolle pikkuneidille shortsit ja t-paita. Mutsinsa ku on pakannut sille vain pitkälaahkeisia vaatteita. Paljain varpaainkaan ei kuulemma saa kävellä ku sit vois astua ampiaisen päälle.
Ei nykysin kannatakaannpaljain varpain kävellä kun niin paljon lasinsiruja ja kaiken maailman piikkejä löytyy milloin mistäkin joten hyvä on olla kengät,sandaalit tietysti kesällä.
No ette kai tekään 247 puhalla vain ole että tarvitsee niitä kenkiä siellä muualla kun pihalta poistuu.No meidän pihalla EI ole piikkejä eikä siruja.
On terveellistä kävellä paljain jaloin ulkona.
Ja mulla on sama, vaikka toi neiti kävelisi turvasaappaissa kesät talvet mutta sääliksi käy kun punottaa ja hikoaa "toppa"tamineissaan ku muut vipeltävät paljain jaloin kesäpukimissaan.
Onkohan tuo lapsi mun tyttären tytär. Ihan kuulostaa, että olis Liisan tytär.Huomenta!
Täällä nukuttiin. Pitkään. Iloa eilisestä rääkistä siis vieläkin...
Ja lupavat, todella, kuumaa keliä. Pitänee mennä ostamaan tolle pikkuneidille shortsit ja t-paita. Mutsinsa ku on pakannut sille vain pitkälaahkeisia vaatteita. Paljain varpaainkaan ei kuulemma saa kävellä ku sit vois astua ampiaisen päälle.