Ei kummosta. Tapan aikaa.Täällä kaikuu
Mitäs iltaan kuuluu?
En oo turkkulaissi ja mulla ei ole Jokkea vaan oma mies riittää, kiitos kysymästä.Just niin. Ukkostaa. Asutko tois pual jokke?
Joo, Aqela matki mua...ensiks
En tiedä, mut en nukkuis sun vieressä.
Alkoi tekemään mieli wieninleikettä...
Meni ihan disney-laaduksiStrangers thingsing loppu oli kyllä yksi iso pettymys
Mitä jos et joisi ollenkaan?Mitä ruokaa pitäisi syödä ennen kun aloittaa ryypiskelyn jottei tulisi krapulaa?
Yksin selvinpäin kun muut juo.Sama kun jäisi kotiin.Mitä jos et joisi ollenkaan?
Ruoalla ei ole vaikutusta. Juo välillä tuopillinen vettä illan aikana. Ja vettä nukkumaan mentäessä.Mitä ruokaa pitäisi syödä ennen kun aloittaa ryypiskelyn jottei tulisi krapulaa?
Nukkumasa on muutenkin aina kauheen sovinistinen. Mun miehelle kyl riittää unihiekkoja, sille on puolianestesia melkein heti kun laittaa pään tyynyyn, mut mulle pari rippua klo 01 aikaan yöllä..Siin on nukkumatilla vähä rajummat otteet! Mä kun pidin sadistisena jo sitä hiekan heittelyä silmiin
Jep. Siinä oli ihan älytön määrä turhaa täytettä ja lässytytystä. Kaikinpuolin kolmesta kaudesta ehdottomasti huonoin eikä jääny yhtään sellasta fiilistä että neloskautta mitenkään odottais tai toivois.Strangers thingsing loppu oli kyllä yksi iso pettymys
Sama vika RahikaisellaAlkoi tekemään mieli pimppaa...
Harmitti kun se poliisi kuoli siinä lopussaJep. Siinä oli ihan älytön määrä turhaa täytettä ja lässytytystä. Kaikinpuolin kolmesta kaudesta ehdottomasti huonoin eikä jääny yhtään sellasta fiilistä että neloskautta mitenkään odottais tai toivois.
Eikö muija anna?Sama vika Rahikaisella
Itsellä tuntuu auttavan ainakin se et vetää mahan ihan täyteen, en tiedä onko väliä mitä, ihan pelkällä salaatilla en ole koskaan koittanu et yleensä tuhdimpaa evästä tai vaikka olis ihan leipääkin kunhan vatsa on täynnä.Mitä ruokaa pitäisi syödä ennen kun aloittaa ryypiskelyn jottei tulisi krapulaa?