Onko takki tyhjä?Ei mulla oo mitään tapeltavaa. Ei tiijä mistä sitä aloittais.
Onko takki tyhjä?Ei mulla oo mitään tapeltavaa. Ei tiijä mistä sitä aloittais.
Sun kanssako pitäis tapella seuraavaksi? Voi pojat, siitä tulee raakaa jälkeä.
Kieltämättä Kalamies osui sattumalta vaan mun reitille kun mulla oli patoutunutta käpätyksen tarvetta, pitää olla huomenna sovinnollinen sille.Onko takki tyhjä?
Dääm, kirjoitin epäselvästi.Siihen yhteen viestiin missä tuo sanoi että E:llä ei ole kuulemma käsiä, sä vastasit ei ole. Ilmeisesti luit sen jotenkin toisin tai jotain, sitä tuo varmaan meinas
Mutta huijari tuo on joten mitä väliä.
Ei sitä ole näkynyt kyllä moneen tuntiin... Ja miksi te kaikki muuten täällä vielä hillutte, kello on jo 01Kello on melkein 1.00 joten varmaan nukkumassa
No en varmasti ole! Aika ikävästi kirjoitatte. Itse olin onnettomuudessa ja haen vertaistukea. En toivo teille mitään pahaa. Voisitte hiukan miettiä mitä kirjoittelette. Elena777 kanssa minä haluaisin vaihtaa viestejä. Ei teidän muiden tarvitse minulle ilkeilläSiihen yhteen viestiin missä tuo sanoi että E:llä ei ole kuulemma käsiä, sä vastasit ei ole. Ilmeisesti luit sen jotenkin toisin tai jotain, sitä tuo varmaan meinas
Mutta huijari tuo on joten mitä väliä.
Mua ei väsytä.Ei sitä ole näkynyt kyllä moneen tuntiin... Ja miksi te kaikki muuten täällä vielä hillutte, kello on jo 01
Jaa-a Mietin äsken samaaEi sitä ole näkynyt kyllä moneen tuntiin... Ja miksi te kaikki muuten täällä vielä hillutte, kello on jo 01
Anteeks jos olin ilkeä. Mä en ole lukenut kaikkia viestejä illan aikana. Ja olen kirjoittanut huolimattomasti.No en varmasti ole! Aika ikävästi kirjoitatte. Itse olin onnettomuudessa ja haen vertaistukea. En toivo teille mitään pahaa. Voisitte hiukan miettiä mitä kirjoittelette. Elena777 kanssa minä haluaisin vaihtaa viestejä. Ei teidän muiden tarvitse minulle ilkeillä
LoomaaaJaa-a Mietin äsken samaa
Miksi sä?
Joo, se ei käy oikein mulle syyksLoomaaa
sulla on vasta syyskuussa
Ei se mitään. Hyvää yötä. Ja lupaan että Google minut haulla tänne toi. Ei minua tarvitse epäillä.Anteeks jos olin ilkeä. Mä en ole lukenut kaikkia viestejä illan aikana. Ja olen kirjoittanut huolimattomasti.
Öitä.Kyl mun nyt vaan täytyis ruveta nukkuun, kiitokset taas hauskasta illasta ja hyvää yötä teille kaikille!
Hyvää yötä.Ei se mitään. Hyvää yötä. Ja lupaan että Google minut haulla tänne toi. Ei minua tarvitse epäillä.
Mie oon täällä.Ok, fine. Puhun sitten yksikseni.
Ok, fine. Puhun sitten yksikseni.
Kiitos kysymästä, just naida roiskittiin hellun kans.Heii, Algoma, kuinka naisasiat?
Minäkin vieläMie oon täällä.