Sanoin että elunalla ei ole vammaa. En ole sanonut että ei ole käsiä.Jos esim. Kädet puuttuvat niin luetaan vammaiseksi kelan mukaan ja juuri edellisellä sivulla kirjoitit että käsiä ei ole....
Ookkonää mun äitee?Mä luulen että Echon on paree mennä nukkumaan.
Mun käsityksen mukaan hänen raajat on tallella joten sun täytyy vertaistukes hakea muualta ja vammaistukes kelasta. Googlen avulla ei tänne tollasten hakujen kautta eksy joten toi sun pelleilys ei mene läpi.Jos esim. Kädet puuttuvat niin luetaan vammaiseksi kelan mukaan ja juuri edellisellä sivulla kirjoitit että käsiä ei ole....
Se varmaan ajatteli sitä kun sanoit että kun sanotaan että joku kädetön jossain asiassaSanoin että elunalla ei ole vammaa. En ole sanonut että ei ole käsiä.
Joo varmasti olet kun pullaa aina syötOokkonää mun äitee?
Mä oon jo iso tyttö.
Aloit pelottavasti muistuttaa paolaa.Ookkonää mun äitee?
Mä oon jo iso tyttö.
Äläs nyt! Välillä syön myös kakkua.Joo varmasti olet kun pullaa aina syöt
Joillakin ei ole edes päätä.Jos esim. Kädet puuttuvat niin luetaan vammaiseksi kelan mukaan ja juuri edellisellä sivulla kirjoitit että käsiä ei ole....
Meinaakko nä tarjota vertaistukeaJoillakin ei ole edes päätä.
En ole edes sitä sanontaa sanonut.Se varmaan ajatteli sitä kun sanoit että kun sanotaan että joku kädetön jossain asiassa
Joo. Paaättoman tuki tässä hei, onko sinulla irrallinen olo..Meinaakko nä tarjota vertaistukea
Jep.Meinaakko nä tarjota vertaistukea
Joku aikaisemmin sanoi tuollaisia niin siitä se kai innostuiEn ole edes sitä sanontaa sanonut.
Kieltämättä mulla on tunne että skalpeerasin just yhden miesnikin päänahan tuohon seinäkoristeeksi (siinä on muutamat palstalaisten tupeet rivissä), mutta kyllä mä osaan rauhaankin jättää.Aloit pelottavasti muistuttaa paolaa.
Kieltämättä mulla on tunne että skalpeerasin just yhden miesnikin päänahan tuohon seinäkoristeeksi (siinä on muutamat palstalaisten tupeet rivissä), mutta kyllä mä osaan rauhaankin jättää.
Juu ja mä vitsailen.Kieltämättä mulla on tunne että skalpeerasin just yhden miesnikin päänahan tuohon seinäkoristeeksi (siinä on muutamat palstalaisten tupeet rivissä), mutta kyllä mä osaan rauhaankin jättää.
Siihen yhteen viestiin missä tuo sanoi että E:llä ei ole kuulemma käsiä, sä vastasit ei ole. Ilmeisesti luit sen jotenkin toisin tai jotain, sitä tuo varmaan meinasEn ole edes sitä sanontaa sanonut.
Sun kanssako pitäis tapella seuraavaksi? Voi pojat, siitä tulee raakaa jälkeä.
JooSiihen yhteen viestiin missä tuo sanoi että E:llä ei ole kuulemma käsiä, sä vastasit ei ole. Ilmeisesti luit sen jotenkin toisin tai jotain, sitä tuo varmaan meinas
Mutta huijari tuo on joten mitä väliä.
*Hakee poppareita*Sun kanssako pitäis tapella seuraavaksi? Voi pojat, siitä tulee raakaa jälkeä.
Kello on melkein 1.00 joten varmaan nukkumassaMissä ros?
Ei mulla oo mitään tapeltavaa. Ei tiijä mistä sitä aloittais.*Hakee poppareita*