Pärjään ilman noita informaatioitaTV2 nyt...
Pärjään ilman noita informaatioitaTV2 nyt...
Olipa ikävästi kirjoitettu Tulin vertaistukea hakemaan! En mitään ilkeilyä.Lopeta jo se ja.nkutus. Tässä ei puutu keneltäkään muulta mitään kun sulta aivot
Pärjään ilman noita informaatioita
Mä jätän mieluummin ne oman mielikuvitukseni varaan
Mitä väliä. Mustat pilvet tuolla kuitenki näkyy taivaalla.Hei Menkää ulos, nyt on osittainen kuunpimennys menossa parhaillaan
Voi jestas. Keskisuuri yritys, olen yksi viidestä omistajasta... Ei olla hyvinvointialalla.
Missä Attendolla sä oot töissä kun työntekijä ei pääse lomalle?
No, ei tartte vastata. Lopetan hiillostamisen, kiitos kärsivällisyydestä.
Kaikki 5 omistajaa hönkii työntekijöiden niskaan eikä lepää koskaan?Voi jestas. Keskisuuri yritys, olen yksi viidestä omistajasta... Ei olla hyvinvointialalla.
Vertaistukea olin lähinnä hakemassa.Jos sä onnistuit mukamas googlella löytään tänne niin sä löydät varmaan myös kelan sivuille
Mutta tuossa kerrotaan juttuja.Mä jätän mieluummin ne oman mielikuvitukseni varaan
Joo, just näin...Kaikki 5 omistajaa hönkii työntekijöiden niskaan eikä lepää koskaan?
(Juu mun piti lopettaa...)
Jos sä laittaisit noihin vähän linkkejä burn outista, ja työ uupumuksesta ja kaikista stressioireista ja masennuksesta ja siitä miten niihin kuolee ja saa ihottumaa niin sanoisin että alat pelottavasti muistuttaa poolaa, ihan vielä et sitä kynnystä ylittänytKaikki 5 omistajaa hönkii työntekijöiden niskaan eikä lepää koskaan?
(Juu mun piti lopettaa...)
Eikun siis toinen sisko... Niitä on paaala, peeelo ja puuula.Sä olet varmaan sitten se paaalan kolmas sisko puuuula.
On, on.Joo, just näin...
Oletko muuten huomannut, että sinulla on hieman baulamaisia piirteitä periksiantamattomuuden suhteen?
Lopeta nyt ettei ne kaikki kohta ole linkittelemässä sukeltavista kuorma-autoista.Eikun siis toinen sisko... Niitä on paaala, peeelo ja puuula.
No ei kai sentään, hyvä se on että huolehtii että homma toimii niin työntekijöilläkin riittää töitäOn, on.
Mutta nyt mä hihittelen täällä...soorii:
Kalamiehen firman pikkujoulut: 5 omistajaa, tonttulakit päässä, tuijottaa kyräillen ja hampaita kirskutellen työntekijöitään hiljaisuuden vallitessa...siinä yritetään sit syödä kinkkua ja rosolleja.
Ei jestas. Hyvää yötä. Täytyy herätä aikaisin aamulla hönkimään työntekijöiden niskaan sellaisella kahvin, röökin ja vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Tai sit ei...On, on.
Mutta nyt mä hihittelen täällä...soorii:
Kalamiehen firman pikkujoulut: 5 omistajaa, tonttulakit päässä, tuijottaa kyräillen ja hampaita kirskutellen työntekijöitään hiljaisuuden vallitessa...siinä yritetään sit syödä kinkkua ja rosolleja.
Eikun kolmas... viddu. VäsyttääEikun siis toinen sisko... Niitä on paaala, peeelo ja puuula.
Mä sukellan kohta peiton alleLopeta nyt ettei ne kaikki kohta ole linkittelemässä sukeltavista kuorma-autoista.
Päin vastoin, hyvä että työntekijät voi luottaa siihen että homma toimii! Hyvää yötä!Ei jestas. Hyvää yötä. Täytyy herätä aikaisin aamulla hönkimään työntekijöiden niskaan sellaisella kahvin, röökin ja vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Tai sit ei...
Anteeks kun nauran täällä ties mille, alan olla väsy.Ei jestas. Hyvää yötä. Täytyy herätä aikaisin aamulla hönkimään työntekijöiden niskaan sellaisella kahvin, röökin ja vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Tai sit ei...
Jos esim. Kädet puuttuvat niin luetaan vammaiseksi kelan mukaan ja juuri edellisellä sivulla kirjoitit että käsiä ei ole....Ok mutta jos ei ole vammaa niin ei saa vammaistukea. Tuskin hän tietää tuesta.
No montako kertaa se pitää sanoa että ei täällä ole sellaista sinulle. Ymmärrätkö?Vertaistukea olin lähinnä hakemassa.
Jes, sitä odotellessa.Ja vielä Echolle. En käännä toista poskea. Tulen kostamaan tämän ajojahdin, kun sitä vähiten odotat