Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki 5 omistajaa hönkii työntekijöiden niskaan eikä lepää koskaan? :eek:

(Juu mun piti lopettaa...:ninja:)
Jos sä laittaisit noihin vähän linkkejä burn outista, ja työ uupumuksesta ja kaikista stressioireista ja masennuksesta ja siitä miten niihin kuolee ja saa ihottumaa niin sanoisin että alat pelottavasti muistuttaa poolaa, ihan vielä et sitä kynnystä ylittänyt:cautious::LOL:

Joo, just näin...

Oletko muuten huomannut, että sinulla on hieman baulamaisia piirteitä periksiantamattomuuden suhteen?
On, on.
Mutta nyt mä hihittelen täällä...soorii:

Kalamiehen firman pikkujoulut: 5 omistajaa, tonttulakit päässä, tuijottaa kyräillen ja hampaita kirskutellen työntekijöitään hiljaisuuden vallitessa...siinä yritetään sit syödä kinkkua ja rosolleja. "Osaaks toi ees kinkkuakaan leikata". :ROFLMAO::cry:

On, on.

Kalamiehen firman pikkujoulut: 5 omistajaa, tonttulakit päässä, tuijottaa kyräillen ja hampaita kirskutellen työntekijöitään hiljaisuuden vallitessa...siinä yritetään sit syödä kinkkua ja rosolleja. :ROFLMAO::cry:
No ei kai sentään, hyvä se on että huolehtii että homma toimii niin työntekijöilläkin riittää töitä:)

• Tykkää
Reactions: KalaMies
On, on.

Kalamiehen firman pikkujoulut: 5 omistajaa, tonttulakit päässä, tuijottaa kyräillen ja hampaita kirskutellen työntekijöitään hiljaisuuden vallitessa...siinä yritetään sit syödä kinkkua ja rosolleja. :ROFLMAO::cry:
Ei jestas. Hyvää yötä. Täytyy herätä aikaisin aamulla hönkimään työntekijöiden niskaan sellaisella kahvin, röökin ja vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Tai sit ei...

• Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä