Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nykyään on semmoinen asia nimeltä älypuhelin. Outlookissa näkee viestit ja asiakkaat soittaa välittämättä lomasta :D
Mikset käske niitä soittamaan sun työntekijöille? (n) Ootko kuullu pomon sijaisesta loman aikana? Ootko sä joulupukki ja alaisesi on täysiä tonttuja?:sneaky:

Juu, ennenko ajattelet meikäläisestä että "mokoma utelija-akka", niin mä ennakoin sulle muutamaa asiaa.
-mahahaava parin vuoden sisään
-sydäri 50-60-vuotiaana
-burn out ja täydellinen katkeroituminen ihmisiin ja yhteiskuntaan

....lopulta Kalamies löytyy siltojen alta kalastelemasta ja hokee lopun elämää "se kesätyöntekijä ei osannu käyttää faxia..."

Ole hyvä. Ei kestä kiittää. :coffee:

• Tykkää
Reactions: Aqela
Miksei ne soita sun työntekijöille? (n) Ootko kuullu pomon sijaisesta loman aikana? Ootko sä joulupukki ja alaisesi on täysiä tonttuja?

Juu, ennenko ajattelet meikäläisestä että "mokoma utelija-akka", niin mä ennakoin sulle muutamaa asiaa.
-mahahaava parin vuoden sisään
-sydäri 50-60-vuotiaana
-burn out ja täydellinen katkeroituminen ihmisiin ja yhteiskuntaan

....lopulta Kalamies löytyy siltojen alta kalastelemasta ja hokee lopun elämää "se kesätyöntekijä ei osannu käyttää faxia..."

Ole hyvä. Ei kestä kiittää. :coffee:
Ensinnäkin meillä ei ole faksia. Lisäksi hommat tehdään minimimiehityksellä - ei ole ainoastaan minun ideani...

Olen kuitenkin erittäin onnellinen ja kiitollinen, että huolehdit psyykkisestä ja fyysisestä terveydestäni. Tällä hetkellä pelataan näillä annetuilla korteilla:)

Ja voit Kalamies kertoa firmasi nimen vaikka yv:llä, niin osaan vältellä sitä enkä tuu ikinä sulle töihin. :rolleyes:

Ahdistais ajatella että laiturilla on stressaantunu tj muka "lomalla" ja hönkii sillonki niskaan, ja luo paineita.
"Joooh mä luotan teihin, MUTTA...":LOL:

Yhteistyössä