vierailija
Hyvä. Olethan sinä vielä täällä. Jaksaisitko myöhemmin vaihtaa muutaman sanan vammaistuista sun muista. Saan apua pojalta nimimerkin luomiseenHerttinen sentään
Hyvä. Olethan sinä vielä täällä. Jaksaisitko myöhemmin vaihtaa muutaman sanan vammaistuista sun muista. Saan apua pojalta nimimerkin luomiseenHerttinen sentään
Joo mä oon aika raakaJahas säkin heräsit, kun tuli raaoista menetelmistä puhe.
Elena on kuulu 36 numeroisesta kengästään.Jahas säkin heräsit, kun tuli raaoista menetelmistä puhe.
Nykyään on semmoinen asia nimeltä älypuhelin. Outlookissa näkee viestit ja asiakkaat soittaa välittämättä lomastaMistä sä muuten siellä laiturinnokassa ees tiedät mitä firmaan kuuluu sun loman aikana, tai miten ne hoitaa hommansa?
Ootko sä kiikarien kanssa puskissa kun ne pitää aamupaltsua?
Sain käsityksen siitä, että hänellä ei ole käsiä. Ihan sen takia aion kirjautua. Perhefoorumeilta saa hyviä vinkkejä!@Elena777 ei ole menettänyt mitään.
Minä ainakin olen aivan kädetön monessakin asiassaSain käsityksen siitä, että hänellä ei ole käsiä. Ihan sen takia aion kirjautua. Perhefoorumeilta saa hyviä vinkkejä!
Ei ole vammaa.Sain käsityksen siitä, että hänellä ei ole käsiä. Ihan sen takia aion kirjautua. Perhefoorumeilta saa hyviä vinkkejä!
Mikset käske niitä soittamaan sun työntekijöille? Ootko kuullu pomon sijaisesta loman aikana? Ootko sä joulupukki ja alaisesi on täysiä tonttuja?Nykyään on semmoinen asia nimeltä älypuhelin. Outlookissa näkee viestit ja asiakkaat soittaa välittämättä lomasta
Voi vittuOk, kiitos. Yritän myöhemmin uudelleen. Kävi niin hyvä tuuri että tältäkin foorumilta löytyi kohtalontoveri.
Lopeta jo se ja.nkutus. Tässä ei puutu keneltäkään muulta mitään kun sulta aivotHyvä. Olethan sinä vielä täällä. Jaksaisitko myöhemmin vaihtaa muutaman sanan vammaistuista sun muista. Saan apua pojalta nimimerkin luomiseen
Ensinnäkin meillä ei ole faksia. Lisäksi hommat tehdään minimimiehityksellä - ei ole ainoastaan minun ideani...Miksei ne soita sun työntekijöille? Ootko kuullu pomon sijaisesta loman aikana? Ootko sä joulupukki ja alaisesi on täysiä tonttuja?
Juu, ennenko ajattelet meikäläisestä että "mokoma utelija-akka", niin mä ennakoin sulle muutamaa asiaa.
-mahahaava parin vuoden sisään
-sydäri 50-60-vuotiaana
-burn out ja täydellinen katkeroituminen ihmisiin ja yhteiskuntaan
....lopulta Kalamies löytyy siltojen alta kalastelemasta ja hokee lopun elämää "se kesätyöntekijä ei osannu käyttää faxia..."
Ole hyvä. Ei kestä kiittää.
Ja nyt se ilmestyikin...Mitä hittoa. Kirjoittamani vastaus katosi kuin pieru saharaan
Kannattaa aina työhaastattelussa sanoa tuo niin ongelma varmaan ratkeaa silläkin Kalamies toteis vaan et Echo, sä et halua tänneJa voit Kalamies kertoa firmasi nimen vaikka yv:llä, niin en tuu ikinä sulle töihin.
Ahdistais ajatella että laiturilla on stressaantunu tj muka "lomalla" ja hönkii sillonki niskaan, ja luo paineita.
Ok mutta jos ei ole vammaa niin ei saa vammaistukea. Tuskin hän tietää tuesta.Sen takia kysynkin vammaistuista
Keksin nimimerkin siihen saakka kun saan rekisteröityä itselleni nimimerkin, näkyykö?
Nonni, loppuunpalamisen oireet ku ei tiedä ees viesteistään...Ja nyt se ilmestyikin...
Jos sä onnistuit mukamas googlella löytään tänne niin sä löydät varmaan myös kelan sivuilleSen takia kysynkin vammaistuista
Keksin nimimerkin siihen saakka kun saan rekisteröityä itselleni nimimerkin, näkyykö?
En ole tj, enkä hoida rekrytointia, joten älä huoliJa voit Kalamies kertoa firmasi nimen vaikka yv:llä, niin osaan vältellä sitä enkä tuu ikinä sulle töihin.
Ahdistais ajatella että laiturilla on stressaantunu tj muka "lomalla" ja hönkii sillonki niskaan, ja luo paineita.
"Joooh mä luotan teihin, MUTTA..."
Sä olet varmaan sitten se paaalan kolmas sisko puuuula.Sen takia kysynkin vammaistuista
En ole tj, enkä hoida rekrytointia, joten älä huoli