Juu, vedetään hymy pyllyyn jatkossaNo täällä ei sellasta hyväksytä, ollaan vähän niinkö kirkossa ja silleen
Juu, vedetään hymy pyllyyn jatkossaNo täällä ei sellasta hyväksytä, ollaan vähän niinkö kirkossa ja silleen
Puolikkaana savolaisena täytyy myöntää ettei ole hajuakaan miltä toi maistuu?Mustikkakukko uunissa
Taivaalliselta vaniljajäätelön kera . Kuinka kummassa et oo savossa tätä herkkua saanut ?Puolikkaana savolaisena täytyy myöntää ettei ole hajuakaan miltä toi maistuu?
No ehämmää siellä suostunu syömään ees muikkukukosta kuin kuortaTaivaalliselta vaniljajäätelön kera . Kuinka kummassa et oo savossa tätä herkkua saanut ?
En oo minäkään saanut. Onko tuo miten uusi herkku?Taivaalliselta vaniljajäätelön kera . Kuinka kummassa et oo savossa tätä herkkua saanut ?
Ikivanha . Rättänäksi kutsutaan usein.En oo minäkään saanut. Onko tuo miten uusi herkku?
Tottakai on jos ei luomua ole.Mustikkakukko uunissa . Onkohan ruisjauhot myös ei syömäkelpoista tavaraa ?
Varmasti olet saanut enemmän kun me muutEn oo minäkään saanut.
Heti teet tätä herkkua .No ehämmää siellä suostunu syömään ees muikkukukosta kuin kuorta
Kasviskukosta kyllä maistui ihan kaikki
Varmasti olet saanut enemmän kun me muut
Vanhempi kun palsta ja koko netti yhteensä.Onko tuo miten uusi herkku?
Rättänä??Ikivanha . Rättänäksi kutsutaan usein.
Mutkun kutkun moon enemmän suolasen ystäväHeti teet tätä herkkua .
Mä oon sanonut räppänä.Rättänä??
Siis me kutsuttiin tuuletusikkunaa rättänäksi
Vai olikse räppänä..mä mitään enää muista
Tee mulle ja mä tulen kylään.Mutkun kutkun moon enemmän suolasen ystävä
Hyvästi elämäTottakai on jos ei luomua ole.
Mä menen nyt suihkuun.
Laitat vähemmän sokeria niin ei tuu liian imelää .Mutkun kutkun moon enemmän suolasen ystävä
Eipäs väitetä kokeilematta.Mutkun kutkun moon enemmän suolasen ystävä
Luin tästä ketjusta että sulta puuttuu kädet. Minulta itseltäni puolestaan puuttuu jalka. Olisin kaivannut vertaistukea. Minä menetin nuorena jalkani pahassa liikenneonnettomuudessa. Tapahtuiko sinulle joku onnettomuus vai synnyitkö ilman käsiä?Tuota mäkin olen miettinyt monesti.
Kokeilematta parasEipäs väitetä kokeilematta.
Niin, kysy asiaa ihmiseltä joka siitä on sulle kertonut, hän kun parhaiten kaiken tietää?Luin tästä ketjusta että sulta puuttuu kädet. Minulta itseltäni puolestaan puuttuu jalka. Olisin kaivannut vertaistukea. Minä menetin nuorena jalkani pahassa liikenneonnettomuudessa. Tapahtuiko sinulle joku onnettomuus vai synnyitkö ilman käsiä?