Isänpuoleisessa suvussa käyttävät juhlajuomana usein sahtiaei kiljua keitetä vaan pontikkaa
Isänpuoleisessa suvussa käyttävät juhlajuomana usein sahtiaei kiljua keitetä vaan pontikkaa
Jep, kirkkaita ja olutta. Muistan vieläkin niitä möhläyksiä mitä tekivät kännissä.Meillä eivät kiljua juoneet, vaan kossua ja olutta
Kossulla saa halvat kännit.Eivät osanneet lausua hienompaa nimeä Alkon tiskillä? Koppa tai kossu riitti?
Kännin saa vaikka viina olis hienolla nimellä.Kossulla saa halvat kännit.
1969 oli vuosilukuMistä minä tiedän, olin silloin lapsi.
Siellä selkeesti kokemuksen ääni puhuuei kiljua keitetä vaan pontikkaa
en tiiä, mut muistat varmaan tuon:ei kiljua keitetä vaan pontikkaa
Totta, mut se itse känni ei oo yhtään sen hienompi vaikka kuinka hienolla nimellä juomasta puhuu.Kännin saa vaikka viina olis hienolla nimellä.
erilainen on, tokkurasta koomaan?Totta, mut se itse känni ei oo yhtään sen hienompi vaikka kuinka hienolla nimellä juomasta puhuu.
IkkunatMatot pesty
Täällä eiprkl, tuli kova ukkonen
lähetin sen just sinneTäällä ei
Auts, lähetä se tänne.prkl, tuli kova ukkonen
No mutta ruutis!!lähetin sen just ''sinne''
Teiksää sen leivän alusta saakka vai paistoit kaupasta ostettua?Paistoin leipää pannulla. Tuli hyvää. Oli helppo.
Tein itse kokonaan.Teiksää sen leivän alusta saakka vai paistoit kaupasta ostettua?
Mä olen joskus laittanut uuniin ruisleipiä missä on ollunna tomaatitjuustot ym ym...ja tehnyt tavallaan sellasen ruishampparin niistä salaatinlehtineen jne
Voitko laittaa ohjetta jakoon, kuulostaa kiinnostavaltaTein itse kokonaan.
Siitä leivästä saa vaikka tortilloja. On hyvää sellaisenaan.
Tääl ukosti kans ihan vietävästi viiden ja seittemän välillä, nyt alkaa kirkastua et ilmeisesti jatkoi matkaansaprkl, tuli kova ukkonen
Ei voi, se on erittäin salainen reseptiVoitko laittaa ohjetta jakoon, kuulostaa kiinnostavalta
Ei voi, se on erittäin salainen resepti
Mä laiton vähän alle 2dl vettä. Varo että ei pala.Voitko laittaa ohjetta jakoon, kuulostaa kiinnostavalta