Vielä ehtii.Voi ei, mä myöhästyin En kuullu sun vislausta kun suihkuttelin lapsia
Vielä ehtii.Voi ei, mä myöhästyin En kuullu sun vislausta kun suihkuttelin lapsia
Juu se hali jäi byrokratian rattaisiin vähäks aikaa.Ai teillä olikin niin pitkät vatvomiset et kyllähän mäkin vielä kerkeen
Niimmissässe luuraa?Aqelakin ehtii
Sut voidaankin sit rutata keskelleKyllä noitten sanktiot jo tiedetään.
Nukahtikohan uudestaan? Yritäs vielä vislata jos saadaan hereille, mä en osaaNiimmissässe luuraa?
Keskelle mitä?Sut voidaankin sit rutata keskelle
Aattele ku itekseen pölisis siellä päivät pitkät Kuinkahan kauan menis kun rupeis jotain häröseuraa ilmestyyn pikkuhiljaaNiin. Pitäisköhän mennä johonki autioon neulomisosioon ja hillua siellä pari kuukautta, kenenkään tietämättä...ois varmaan mielenkiintoinen olo.
*vetää Akelaa kraanan alle*Nukahtikohan uudestaan? Yritäs vielä vislata jos saadaan hereille, mä en osaa
SelluliittivuortaKeskelle mitä?
Ryhmähalia täällä on suunniteltuKeskelle mitä?
En mä nyt viitti, har maa saa kohtauksen pian ja jaksaa piipittää asiasta lopun ikänsä.Ryhmähalia täällä on suunniteltu
Ku saadaan aqelakin hereille
Niimmissässe luuraa?
Otetaan har maakin likistettäväksi?En mä nyt viitti, har maa saa kohtauksen pian ja jaksaa piipittää asiasta lopun ikänsä.
Iik!*vetää Akelaa kraanan alle*
Juu Rutataan niin että se menee hiljaseksOtetaan har maakin likistettäväksi?
Juu, nukahtikohan se ellukin jo välissäAi ryhmähali.
Tais nukahtaa.Juu, nukahtikohan se ellukin jo välissä
Ellu valmistautuu ryhmähaliin. Itsekin vois käydä ottamassa rentouttavan lämpimän suihkunJuu, nukahtikohan se ellukin jo välissä
Mainio idea *lompsii myös suihkua kohti*Ellu valmistautuu ryhmähaliin. Itsekin vois käydä ottamassa rentouttavan lämpimän suihkun