Sehän vasta mukavaa olis, liftattais loppumatka MeksikoonEi me päästäis ku Keravalle asti ku auto hajois.
Sehän vasta mukavaa olis, liftattais loppumatka MeksikoonEi me päästäis ku Keravalle asti ku auto hajois.
ei kait tottuuvesta piä suuttuaHyväksytään!
Mut menis sullakin jauhot suuhun kun kesken leppoisan vanhus-ja dementiakeskustelun sua sanottais yhtäkkiä p-llunkipeeks.
#liittyköaiheeseen
#oliksniinkuhiemanofftopiccia
Hö, väärälle puolelle, mä haluun muurin yli Trumppilaan! En ala hiipiä yöllä jossain aavikolla ja joutua poliisiohjelmaan...Sehän vasta mukavaa olis, liftattais loppumatka Meksikoon
Laiska töitään luetteleePäätin kerrankin olla ahkera vielä työpäivän jälkeenkin ja kipusin ajoleikkurin istuimeen ja pääsin hienosti vauhtiin niin eikös alkanut sataa.
*märkä ja housunpersuksissa kirsikkapuusta valunutta ruskeaa töhnää*
@Elena777 esitin sinulle kysymyksen aikaisemmin!Miksi et peukuta enää Paetonta?Riita vai viha syy?Kelle sää puhut?
On se hyvä kun Krut laukoo naisille totuuksia.......sais jäädä jotkut totuudet sanomattakii...ei kait tottuuvesta piä suuttua
Mene ihmeessä ja osta samalla mulle ne kirotut vihreät oliivit!Päivää. Pitäis mennä kauppaan, mutta ei jaksa...
Ois se pahemminkin voinut päättyä kuten appiukolle. Hyppäsi ajoleikkurin kyydistä samalla kuin sammutti sen ja amputoi toisen jalan jokaisen varpaansa. Onneksi osaan jäi puolet jäljellePäätin kerrankin olla ahkera vielä työpäivän jälkeenkin ja kipusin ajoleikkurin istuimeen ja pääsin hienosti vauhtiin niin eikös alkanut sataa.
*märkä ja housunpersuksissa kirsikkapuusta valunutta ruskeaa töhnää*
Mä kuule tiedän. Julumettu 30-vuotinen sota, Mäntsälän kapina, Sikojenlahti ja Watergate!@Elena777 esitin sinulle kysymyksen aikaisemmin!Miksi et peukuta enää Paetonta?Riita vai viha syy?
Yleensä olen kaikkiruokainen, mutta oliiveihin en sekaannu!Mene ihmeessä ja osta samalla mulle ne kirotut vihreät oliivit!
MantaKohti auringonlaskua, E ja E ja M...
Kysymys kuuluu, kuka on tuo M?
Ois se pahemminkin voinut päättyä kuten appiukolle. Hyppäsi ajoleikkurin kyydistä samalla kuin sammutti sen ja amputoi toisen jalan jokaisen varpaansa. Onneksi osaan jäi puolet jäljelle
No mutt nehän tulissii mulle!!Yleensä olen kaikkiruokainen, mutta oliiveihin en sekaannu!
oliko ohittanut tuolin turvakytkimen?Ois se pahemminkin voinut päättyä kuten appiukolle. Hyppäsi ajoleikkurin kyydistä samalla kuin sammutti sen ja amputoi toisen jalan jokaisen varpaansa. Onneksi osaan jäi puolet jäljelle
Syön kuormasta...No mutt nehän tulissii mulle!!
Nyt se siirty kehumaan "mä vaan vahingossa silmät kiinni laitoin friteerattuja kampasimpukoita sumakkiöljyssä".Kilo broilerin fileesuikaleita, tomnen kurttuinen, pieni kaali, porkkanoita, paprika, sipulia, valkosipulia, chiliä, osterikastiketta ja munanuudelit pitäisi taiteilla jonkinlaiseksi wokiksi. Ehkä vielä hieman maapähkinävoita sekaan.
NYT ois kyllä kivaa olla se masterchef joka vaan jakaa ohjeita ja hienosäätää.
Pilkkominen on tylsää ku ei oo ees leikkuulautaa!
En tiedä, se äijä puuhailee kaikenlaista ihmeellistä. Loppuuko terän pyöriminen, jos nousee tuolilta? Ainakin se sammuu silloin.oliko ohittanut tuolin turvakytkimen?
Manta Jos se rauhoittus kun mä ottasin meidän (tosin leikatun) kissaherran?Manta
Paitsi että hän ei tykkää autoilusta, ei sitten yhtään..mouruaa kopassaan pahemmin kuin kollit narttujen kiima aikana
No ethänSyön kuormasta...
Emmä tiiä/muista, jos se onkin kaikkien kollikissojen äiti?Dementia: oliko kolli leikkaamaton uroskissa, vai onko se vaan kaikkien uroskissojen nimitys?
Siksi en osta niitä, koska en syö niitä. PISTENo ethän
Justiina sanoit ettet syö vihreitä oliiveja