Voi jos tahtoa riittää.ei harmaita voi bannata
Voi jos tahtoa riittää.ei harmaita voi bannata
Nii-i! Siis JOS mä olisin moderaattori. Mode+roosa=perskulantärkeäDommemoderaattorityranni
taitaa taas hillua kalja ja roseviinipäissään...Nii-i! Siis JOS mä olisin moderaattori. Mode+roosa=perskulantärkeäDommemoderaattorityranni
No mut niiden viestit voi poistaa. Ja mä olen kauhean sinnikäs kun sille tuulelle satun. Ja usein on päivänslevää kuka harmailee.ei harmaita voi bannata
Voi jos tahtoa riittää.
taitaa taas hillua kalja ja roseviinipäissään...
tuskin se nyt päivänselvää onNo mut niiden viestit voi poistaa. Ja mä olen kauhean sinnikäs kun sille tuulelle satun. Ja usein on päivänslevää kuka harmailee.
Usein.tuskin se nyt päivänselvää on
Voi, jos muuttaa systeemiä sellaiseksi että voi.ei voi
Kyllä täällä turhan usein syytellään harmailusta syyttömiäkin.No mut niiden viestit voi poistaa. Ja mä olen kauhean sinnikäs kun sille tuulelle satun. Ja usein on päivänslevää kuka harmailee.
En epäile.Kyllä täällä turhan usein syytellään harmailusta syyttömiäkin.
No nyt meni ohi, että miten wasabi ja soija liittyy Trumpiin, mutta menköön.Trumpin kauppias
Niitä on ennenkin bannattu. Nykyään toimitusta ei kiinnosta harmaiden asiattomat viestit.ei harmaita voi bannata
en uso, esim minua on epäilty runsaasti syyttä harmailustaUsein.
Ja mitä välilä sillä ois jos olisin tyranni?
on yritetty mutta ei onnistuttuNiitä on ennenkin bannattu. Nykyään toimitusta ei kiinnosta harmaiden asiattomat viestit.
Helou, senki ryökäle.Helouhelou
en uso, esim minua on epäilty runsaasti syyttä harmailusta
Jopas. Kesälomalla ja tylsistynyt?Helouhelou
Jätkä, sinähän bannasit harmaita nuoruudessasi, etkös bannannutkin.Helouhelou