Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tiedä mikä uus säästökeino tuo on, ikean lakanoista puuttuu ne reiät, jyskin lakanoista on alkanu puuttuun ne reiät, ja ilmeisesti sitten lidlistäkin. Varmaan saavat halvemmalla tehtyä kun voivat ommella yhteen pötköön kaikki... Prseestähän tuo on.
Siihen on todella yksinkertainen konsti: aina pesun jälkeen pussilakana käännetään nurin ja säilytetään kaapissakin nurin ja nurkat laitetaan ekana; se on siinä, näetkös, paikoillaan ja helposti:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Mutmut...nyt oikeestaan roosi saisi selventää, miten se sauma raapii? Eihän sitä pussilakanan päällä nukuta.

Mä taas mietin sijauspatjan vaihtoa...onkohan semmonen hyvä jossa on semmone ööö mukautuva sisus?
Ei raavi vaan tuntuu.

Ja noi kehon mukaan muotoutuvat sijauspatjat ovat ookoo talvella kun on kylmä. Kesällä taas, ku on kuuma ja muutenkin hioistaa, niin on kuin nukkuisi hikisessä montussa. :ROFLMAO:

Mä lahjoitin omani kuukauden kesäunien jälkeen tyttärelle.
 
Mä herään siihenkin, jos peitto on huonosti kainalossa ja se painaa. :oops:
No juu, joskus mäkin.
Mun pitää tyyny muokata justiinsa aina illalla mun poskipäille sopivaksi, sit peitto pitää olla kokonaan mun päällä, ei saa tulla jostain raosta kylmää ilmaa hyrrr...
Oon kuin koira joka pyörii pedissään ensin ja sit käy nukkumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja r0s
Juu mulle muisti palautui vasta aamulla että what, kirjoiteltiinko me kissaketjussa joskus klo 3-4 - joo, mut miks sä valvoit silloin?
Oliko se toivottua vai ei-toivottua valvomista? :)
Heräsin yöllä sohvalta, kun olin nukahtanut siihen (yritettyäni kattella töllöä ensiks), enkä saanut enää unta(n)
Eikun peitto pitää pöyhiä ennen nukkumaanmenoa ja sen täytyy olla höyhenpeitto - ihan halvin ankanhöyhenpeittokin käy. Jos tulee kuuma, voi sen kiepauttaa yhdellä jalanheitolla ympäri ja jatkaa unia:sleep:
Eiiiiiii...peiton pitää olla polvien välissä, varpaiden kuuluu näkyä ja jalkaterien koskettaa toisiaan...kylmällä säällä kietoudun toiseenkin peittoon niin että se yltää leukaan asti...sitten taas kuumalla säällä riittää pelkkä pussilakana.(y)
Levoton nukkuja.
Tai se on Manta joka lattialla vetää kynsillään petarin alas, "herää emäntä!"
Eikun kyllä toi kissa nukkuu pääosin yöt paljon sikeemmin kuin minäo_O
 
vierailija
Reiällisissä peitto pysyy paikallaan eikä pyöri.Nyt peitto pyörii pudsilakanan sisällä möykyksi.
Liian liukas kangas jommassakummassa tai molemmissa? Onpele kanttinauhanpätkät sinne nurkkiin ja solmi rusetille, ei irtoa. Laittaisin sinne sivuille kans samanlaiset, jos olis ongelmaa. Jos peitto on valmiiksi tarpeeksi pullea, on sitä kangasta aina nurkissakin(y)
 
Siihen on todella yksinkertainen konsti: aina pesun jälkeen pussilakana käännetään nurin ja säilytetään kaapissakin nurin ja nurkat laitetaan ekana; se on siinä, näetkös, paikoillaan ja helposti:LOL:
Noin mäkin laitan, saan silti hermoni meneen. Mä kuulun niihin rinsessoihin jolla se peitto kuuluu olla millilleen lakanan sisällä ja jos ne kulmat jää vähä taitokselle tms. niitten kans joutuu tunaan, sit se ylä osa saattaa olla huonosti tai peitto taitoksella tai irti lakanan yläsaumasta ja sen kans joutuu tunaan, siinä vaiheessa reunat on menny jo perseelleen ja kun niitä korjaa se yläosa on taas irtaantunu ja...ja... mä voin tätä litaniaa jatkaa vaikka huomiseen asti:oops:
Mä nukkuun mennessäkin joudun aina venkslaan niitten lakanoitten kans kun sinne yläosaan tulee sellane muutaman sentin rako:cautious:

Ja kyllä, MUN elämä on tuolta osin h*lvetin vaikeeta:D
 
On niin paha väsy että tekis mieli ostaa energiajuoma, tänään ois askaretta.
Eilinen päivä meni väsymyksen takia pilalle, pyysin illalla lapsilta anteeksi jo sitä kun äippä oli vetelä (juu kyl nuo ruokaa sai tms).

Mut jotenkin vierastan sitä k*selta maistuvaa jonnejen juomaa...:rolleyes:
 
Noin mäkin laitan, saan silti hermoni meneen. Mä kuulun niihin rinsessoihin jolla se peitto kuuluu olla millilleen lakanan sisällä ja jos ne kulmat jää vähä taitokselle tms. niitten kans joutuu tunaan, sit se ylä osa saattaa olla huonosti tai peitto taitoksella tai irti lakanan yläsaumasta ja sen kans joutuu tunaan, siinä vaiheessa reunat on menny jo perseelleen ja kun niitä korjaa se yläosa on taas irtaantunu ja...ja... mä voin tätä litaniaa jatkaa vaikka huomiseen asti:oops:
Mä nukkuun mennessäkin joudun aina venkslaan niitten lakanoitten kans kun sinne yläosaan tulee sellane muutaman sentin rako:cautious:

Ja kyllä, MUN elämä on tuolta osin h*lvetin vaikeeta:D
Tunaan? =Tonnikala, hyvää. :) :p
 

Yhteistyössä