Kiitos vinkeistä! Tänään vihdoista viimein ne menkat alkoi eli kp1. Just sain toissapäivänä varattua ajan lääkäriin, nii eiköhän heti sitten ilmeisesti kroppa ei osannut lakata stressaamasta muuten?
Oikeastaan tuossa paketissakin lukee näin: "Raskaana olevia henkilöitä kehoitetaan kääntymään lääkärin puoleen ennen tuotteen nauttimista. Raskauden alkuvaiheessa olevien henkilöiden on vältettävä vadelmanlehtien nauttimista."@Haavejuttu minäkin join tuota ennen lusikallisen gelee royalia kanssa, mutta sitten kaverini sanoi ettei sitä saa juoda ovulaation jälkeen koska sillä on synnytystä käynnistävä vaikutus ja kielletty alkuraskausessa keskenmenoriskien takia ennen ovista kuitenkin taitaa olla turvallista
Oi ihanaa, tsemppiäTäysin omaa: ensi viikolla inssiin, heti kun vain saadaan plussa testiin niin soittamaan aikaa kummallakin puolella hyvät rakkulat joista luultavasti vasemman puoleinen irtoaa parissa päivässä ! HUI
Tsempit piinailijoille!
Mä ostin Maca-jauhetta. (Se tosiaan siitä rentoilusta...) Maistuu aivan järkylle. Ootteko muut kokeillut? Yritin maustamattomassa jugurtissa saada alas teelusikallisen, mut oli pakko laittaa hilloa mukaan kun oli niin paha maku. Entä miten teillä on vaikuttanut? Mulla helahti korvalehdet ihan punaiseksi 5min kuluessa kun sain annoksen alas. Jännä nähdä miten vaikuttaa. Mulla hormonioireet aika vahvat, toivon että niihin auttaa niinkuin lupaa.
Tosta kummempia viivoja en saanu myös kun kerran kun tikutin ovista ja siitäkään kierrosta ei plussaa tullut. Ovisoireet ja kivut oli kyllä aina joten lopetin tikuttelun kun en hullua hurskaammaksi tullut siitäkään puuhasta. Niin vaan tärppi kävi kuitenkin ja kaksi kertaa varhaisultrassa käyty kurkkimassa pientä Nyt rv 8+2.Tässä mun ovistestit kp 12-24.. ei paljoo juhlita ei
Aiemmin oon kyllä plussaa saanu, ainaki kahdessa kierrossa. En tiiä voiko samalla ihmisellä samat testit temppuilla, ettei joka kierrossa näytä plussaa vaikka ovuloisTosta kummempia viivoja en saanu myös kun kerran kun tikutin ovista ja siitäkään kierrosta ei plussaa tullut. Ovisoireet ja kivut oli kyllä aina joten lopetin tikuttelun kun en hullua hurskaammaksi tullut siitäkään puuhasta. Niin vaan tärppi kävi kuitenkin ja kaksi kertaa varhaisultrassa käyty kurkkimassa pientä Nyt rv 8+2.
Vau, onnea lähipäiviinTäysin omaa: ensi viikolla inssiin, heti kun vain saadaan plussa testiin niin soittamaan aikaa kummallakin puolella hyvät rakkulat joista luultavasti vasemman puoleinen irtoaa parissa päivässä ! HUI
Mä sekotan macaa noin puoleen desiin vettä ja kulautan shottimaisesti alas paljon vettä päälle niin ei jää se maku suuhun pyörimäänMä alotin maca jauheen viime kierrossa, luin jostain, että jos maku tökkii, kannattaa sekoittaa lämpöisen kaakaon sekaan, ja näin oon tehnytkin menee hujahtamalla alas, kun ei paljoa maistu sieltä. Jotkut tykkää maca kahvista tai puuron joukossa. Mulle tuo kaakao oli paras ja jossain oli suositus että 3vk macaa ja sit viikon tauko, että teho säilyy tms.
Mä lupasin itselle jättää greippimehun pois tälle kiertoa, mutta noin vaan ostin eilen litran verigreippimehua muina kiertoina oon syönyt ihan itse puristettua mehua, joka päivä puolikkaan greipin tai verigreipin.
Siitä tulikin mieleen, että laitettiin pojan kanssa pari kuukautta sitten kasvamaan terassille yhdestä greipistä löydetyt siemenet, ja pari päivää sitten vihdoin sieltä alkoi pieni greippipuun taimi kasvaa josko tässä kuussa alkais sit kasvaa myös toinenkin siemen