@Owlet kapseleita. Vois kyl tilata sitä hunajaa, jos tästä ei nyt plussaksi muutu. Nostin kapseleiden annosmäärää kahteen tällä viikolla.
Oi ihanaa! Onnea inssiinTäysin omaa: ensi viikolla inssiin, heti kun vain saadaan plussa testiin niin soittamaan aikaa kummallakin puolella hyvät rakkulat joista luultavasti vasemman puoleinen irtoaa parissa päivässä ! HUI
Miten meidän piinailijoilla ja oviksen metsästäjillä menee
Kiitos Paljon peukkuja kaikille täällä!Selvä plussa! Paljon onnea
Ihanaa onnea plussasta
Testaan huomenna joskus illalla, kun mies tulee reissusta. Oon nyt malttanu olla koskematta testeihin vaikka niitä tuolla onkin 3kpl, kivempi tehä sit yhdessä, jos tulis nyt plussaMiten meidän piinailijoilla ja oviksen metsästäjillä menee
Laitan kuvan miten mulla näytti testit helmikuussa. Ylhäältä alas, aamu päivä ja ilta.Lähellä näyttää olevan!
Mulla oli tos keväällä yhdessä kierrossa pc tällainen ja digiovistesti antoi hymynaaman samasta pissasta
katso liitettä 7299
Tää muistaakseni oli päiväpissasta ja illalla oli pc myös kunnon plussa.
Ymmärrän sua tässä asiassa. Mä kans välillä mietin et ois ihanaa puhuu perheelle, varsinkin kun ens kuussa mennään tutkimuksiin ja mahdolliset hoidot. Jotenkin kaipasin jutella siskoillekin, kun he ois vertaistukea, mut mies ei haluu et puhutaan ja muakin jännittää kertoo ennen kuin on plussa tullut.Omaa napaa taas. Äitini kyseli tänään "millonkas teille tulee perheen lisäystä?" ja "mahtuishan tänne hyvin yks jos toinenkin lapsi kun on niin iso talo teillä". Teki mieli purskahtaa itkuun ja sanoa että vuoden päivät sitä on nyt yritetty. Mutta vastasin vain että kaikki aikanaan. En tiennyt mitä muutakaan olisin vastannut. Tekisi mieli puhua tästä aiheesta perheelle ja kavereille, mutta jotenkin aiheesta puhuminen pelottaa. Onneksi on tämä ketju minne voi aina avautua
Mulle tuo olis jo plussa, kun en koskaan saa kontrolliviivaa vahvempaa viivaa. Mut oikeaan suuntaan näyttäis ainaki menevän.Eiks tän jo vois laskee plussaks :hilarious: ei voi mut haluisin...
Mä tiedän että nää testit pitää olla vahvoja niin näyttää oikein, jotkut kiinatestit ei näyttäny ikinä yhtä vahvaa viivaa vaikka ovuloin.Mulle tuo olis jo plussa, kun en koskaan saa kontrolliviivaa vahvempaa viivaa. Mut oikeaan suuntaan näyttäis ainaki menevän.