vierailija
onko kukaan katsonut tuota tlc kanavan ohjelmaa Kutsun sinua saatan... eikun kummitus..?
Anteeksi, mutta kutsuiko joku?Kutsun sinua saatan...
Anteeksi, mutta kutsuiko joku?
Hereillä ollaan, aamupala huuhdeltu alas kurkusta.Ja huomenta, herätyyyyyys!
Kyllä sellaisia asioita voi hyvin muistaa, mutta sulle ei ollut kukaan näyttänyt miten sillä kuuluisi tehdä?En tosiaankaan muista kun olin alle kouluikäinen tapaturman sattuessa.
Olet nyt lomalaisen aikataulussa kotikonnuillsi?Hereillä ollaan, aamupala huuhdeltu alas kurkusta.
On oltu jo pari tuntia.Ja huomenta, herätyyyyyys!
Voihan sen perjantain niinkin aloittaaHereillä ollaan, aamupala huuhdeltu alas kurkusta vodkalla.
Tänään pitäis lähtee Ikeaan
Iltalehden jumitus on siirtynyt tänne?Se alkoi ennen 20.00 ja loppui 21.00. Oli jumissa kauemmin kuin 30min.
Meillä käy ennemmin niin päin että se oon minä tuon Matin paikalla
Mä ainakin pesen kaikki uudet vaatteet ennen käyttöön ottoa, paitsi ulkotakit ja ulkoiluhousut.Pesettekö te uudet sukat ennen kuin otatte ne käyttöön vai olenko outo sen suhteen että pesen?
Ehdottomasti, kun niissä ON homeenestoaineita.Mä ainakin pesen kaikki uudet vaatteet ennen käyttöön ottoa, paitsi ulkotakit ja ulkoiluhousut.
Eilen ainakin vanhimman siskon poika oli tuon oloinen, kun näin hänet tyttöystävänsä kanssa sielläMeillä käy ennemmin niin päin että se oon minä tuon Matin paikalla
Ryyppäätkö sä jo heti aamustaHereillä ollaan, aamupala huuhdeltu alas kurkusta.
Varmaan jotain smoothieta, nykyään.Ryyppäätkö sä jo heti aamusta