V
vierailija
Vieras
Saitko jo lainan Thaimaanreissuun ja löysitkö kondomit?Finninaamaiset 15-vuotiaat pojat peippaavat maailman parhaita naisjalkapalloilijoita miten huvittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saitko jo lainan Thaimaanreissuun ja löysitkö kondomit?Finninaamaiset 15-vuotiaat pojat peippaavat maailman parhaita naisjalkapalloilijoita miten huvittaa.
Puhutaan nyt jalkapallosta eikä mamuista, jos et huomannut.Koita siis kestää totuus että Amerikan mustat tekevät huomattavasti enemmän rikoksia kuin valkoihoiset ja että laiton maahanmuutto on laitettava kuriin.
Mielestäni tasapäistäminen ei ole tasa- arvoa, mutta tuo voisi kyllä toimia jalkapallossa. Miehet kieriskelis valitellen kentällä, kun naiset pelaa.Mielestäni kaikkein reiluin ja tasa-arvoisin systeemi olisi se, ettei olisi mitään apartheid-jalkapalloa, vaan naiset ja miehet kisaisivat samoissa joukkueissa ja kisoissa. Jokaiselle maksettaisiin sama raha samoista kisoista.
Ei yhtään.Paljonko naisten jalkapalloa on pönkitetty miesten sarjoista kerätyillä rahoilla?
#olenkateellinenSaitko jo lainan Thaimaanreissuun ja löysitkö kondomit?
Ja sit sä heräsit.Mielestäni tasapäistäminen ei ole tasa- arvoa, mutta tuo voisi kyllä toimia jalkapallossa. Miehet kieriskelis valitellen kentällä, kun naiset pelaa.
Kaikki muut ovat sitä mieltä, että tässä on epätasa-arvoa paitsi palstan peräkammarin sovinistilänkyttäjät.
Ei se ollut mikään erityinen argumentti vaan huomio. Tosin ymmärrän kyllä, miksi vapiset. Naiset ovat jälleen näyttämässä, mihin pystyvät, ja sä tarvit ohjeita ilmaiseen seksiin.Argumenttisi ovat niin erinomaisia, etten tiedä miten pitäisi olla. Vapisen vain kuin haavanlehti.
?Ja sit sä heräsit.
Oivoi. Mun ei tarvi nostaa lainaa seksiä varten. Ikävä, et sunkin tarvii.#olenkateellinen
En kutsuisi naisten pallon potkiskelua pelaamiseksi. Nuoret pojonklopitkin voittaa naiset futiksessa.Mielestäni tasapäistäminen ei ole tasa- arvoa, mutta tuo voisi kyllä toimia jalkapallossa. Miehet kieriskelis valitellen kentällä, kun naiset pelaa.
Todellakin näyttävät. Rutisevat palkkiosta vaikka pelintaso on pikkupoikien sarjan tasolla. Naisten palkkiot pitäisi laskea nuorten poikien alle, koska naiset näille häviävätkin. Jos naiset ovat mielestäsi hyviä pelaamaan niin miksi eivät pelaa miesten kanssa ja nauti palkkioista? Taidat itsekin tietää vastauksen.Ei se ollut mikään erityinen argumentti vaan huomio. Tosin ymmärrän kyllä, miksi vapiset. Naiset ovat jälleen näyttämässä, mihin pystyvät, ja sä tarvit ohjeita ilmaiseen seksiin.
Taso vain nouseeEi se ollut mikään erityinen argumentti vaan huomio. Tosin ymmärrän kyllä, miksi vapiset. Naiset ovat jälleen näyttämässä, mihin pystyvät, ja sä tarvit ohjeita ilmaiseen seksiin.
Saitko jo lainan Thaimaanreissuun ja löysitkö kondomit?
En kutsuisi naisten pallon potkiskelua pelaamiseksi. Nuoret pojonklopitkin voittaa naiset futiksessa.
Ai sä vihaat nuoria poikia. Siksikö kun he pelaavat paremmin jalkapalloa kun aikuiset naiset? Voi voi, koita kestää.Ai sä tykkäätkin nuorista pojista.
En tiedä kuka on Petri, mutta miltä sinusta tuntuu kun amatööritason pikkupojat ovat kovempia urheilijoita kuin ammattilaiset naiset?Petrillä on viikko alkanut tosi huonosti. Tuliko pakit viikonloppuna?![]()
En tiedä kuka on Petri, mutta miltä sinusta tuntuu kun amatööritason pikkupojat ovat kovempia urheilijoita kuin ammattilaiset naiset?
Sulla taitaa olla jotakin katkeruutta, et päässyt aikanaan mukaan joukkueeseen?![]()
Nää palstan supermiehet voittaa aina kaikki naiset kaikessa. Jopa Wahlströmin
![]()
Olen todella katkera koska olen parempi pelaamaan kuin "ammattilaiset" naiset.Sulla taitaa olla jotakin katkeruutta, et päässyt aikanaan mukaan joukkueeseen?![]()
Veikkaan että olen paljon parempi pelaamaan jalkapalloa kuin Walström.Nää palstan supermiehet voittaa aina kaikki naiset kaikessa.
Jopa Wahlströmin
![]()
Olen todella katkera koska olen parempi pelaamaan kuin "ammattilaiset" naiset.
Mutta joo, olen vähän katkera kun en päässyt Barcelonaan pelaamaan ja saanut samaa palkkaa kuin Messi vaikka harjoittelin ahkerasti eli tein yhtä paljon töitä.
Tuohonhan ne naisetkin perustelevat kitinänsä.
Veikkaan että olen paljon parempi pelaamaan jalkapalloa kuin Walström.