Mikä puhelin?Pojan piti auttaa siinä mutta unohin pyytää ensiks
. .myöhemmin hän taas unohti auttaa joten olen antanut olla ja toivonut parasta
Mikä puhelin?Pojan piti auttaa siinä mutta unohin pyytää ensiks
. .myöhemmin hän taas unohti auttaa joten olen antanut olla ja toivonut parasta
Minä juon suoraan aurajoesta. Repikää siitä!Äärelä on vähän niiku Suomen Superman. Ootas kun se tulee tuolta halonhakkuusta, nostaa puita juurineen.
Syö pyynnöstä palstamiehiä aamupalaksi ja juo vettä suoraan Vantaankoskesta.
Ei kannata, sille iskee tekniikkafobia samantien.Mikä puhelin?
Siemensin joku malliMikä puhelin?
Mä Kokemäenjoesta, sillon kun Turussa käyn. Raakana ei uskalla.Äärelä on vähän niiku Suomen Superman. Ootas kun se tulee tuolta halonhakkuusta, nostaa puita juurineen.
Syö pyynnöstä palstamiehiä aamupalaksi ja juo vettä suoraan Vantaankoskesta.
Tekeekö siemens puhelimiakin...Siemensin joku malli
Tuo Siemens voi olla mutua.Tekeekö siemens puhelimiakin...
Toivottavasti tai maksoin aivan turhastaTekeekö siemens puhelimiakin...
No sulla on varmaan sellainen lankapuhelinToivottavasti tai maksoin aivan turhasta
Ai kappas, näköjään lankapuhelimia on myynnissä veikon koneessaToivottavasti tai maksoin aivan turhasta
Gigantin sivuilla ei ole ainuttakaan siemensin puhelinta myynnissä.Toivottavasti tai maksoin aivan turhasta
Toivottavasti tai maksoin aivan turhasta
No eiköhän siinä ole android. Asetukset - > Järjestelmä - > kieli ja syöttätapa - > lisää syöttätavan asetuksia - > automaattinen täyttöAi kappas, näköjään lankapuhelimia on myynnissä veikon koneessa
Ei varmaan ookaanGigantin sivuilla ei ole ainuttakaan siemensin puhelinta myynnissä.
voi sun kanssaEi helekatti tarkoitin sitten koko ajan sanoa että samsung
Jotenki aavistin tuon äsken.Ei helekatti tarkoitin sitten koko ajan sanoa että samsung
Ai se puronpahanen...Minä juon suoraan aurajoesta. Repikää siitä!
Oisit sanonut jtn kun selitin suuvaahdossa pikkusiskollekin samaa asiaa ja hän mietti vaan ettei tiennyt että Siemens tekee myös puhelimia pölynimureitten lisäksJotenki aavistin tuon äsken.
Sinertävä..?
Kuva hämää. Todellisuudessa veden alla näkee ainakin 5m syvyyteenSinertävä..?