okei haittaa mutta minulla on luomutissit ja isot kassit
okei haittaa mutta minulla on luomutissit ja isot kassit
Yritätkö olla hauska? Ei oikein onnistu.
Yritän olla hauska Ei oikein onnistu.
En mennyt vaan jäin kattomaan jtn Bruce Willisin elokuvaa ja sitten menikin sähkötE, Joko kävit uimassa?
Ai Jippikaijei motherfu.ckerEn mennyt vaan jäin kattomaan jtn Bruce Willisin elokuvaa ja sitten menikin sähköt
Se oli merkki, että sun pitää mennä uimaanEn mennyt vaan jäin kattomaan jtn Bruce Willisin elokuvaa ja sitten menikin sähköt
Ai Jippikaijei motherfu.cker
Se oli merkki, että sun pitää mennä uimaan
Eikös se Die hardissa niin sano....
Jep. Nyt et voi enää vastustella. Vapaaehtoisesti sinne vaan ettei tarvitse väkisin heittää
Uskallakin niin tuuppaan sinut sinne ja päättömänJep. Nyt et voi enää vastustella. Vapaaehtoisesti sinne vaan ettei tarvitse väkisin heittää
Voit yrittää. Pidellään sua laiturilla molemmista jaloista ja dipataan päätä järveen kunnes menet vapaaehtoisesti.Uskallakin niin tuuppaan sinut sinne ja päättömän
Uskallakin niin tuuppaan sinut sinne ja päättömän
Mä en antaudu hevillä eli tulee pikkusille pitkä aika ootellessaVoit yrittää. Pidellään sua laiturilla molemmista jaloista ja dipataan päätä järveen kunnes menet vapaaehtoisesti.
TähHeitto tään puhelimen kanssa taas
Siis Aqelan
Ai kuka?Äärelä auttaa
Ota asetuksista automaattinen tekstinkorjaus pois päältäHeitto tään puhelimen kanssa taas
Siis Aqelan
Pojan piti auttaa siinä mutta unohin pyytää ensiksOta asetuksista automaattinen tekstinkorjaus pois päältä
Äärelä on vähän niiku Suomen Superman. Ootas kun se tulee tuolta halonhakkuusta, nostaa puita juurineen.Ai kuka?