vierailija
Meillä ollut lepopäivä.Sohva ja tv ollut tämän päivän ainoat tekemiset.Jotenkin extra väsyneitä kaikki.
Ei muuten pysy. Nimim. Vuosien kokemus eriaikoina/päivinä siivoomisistasiunaten siivottu alue pysyy kauemmin siistinä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f3bb79ea-c1c5-48e6-9b96-955079e0b819Ja mulle. En ole uskovainen. Olen uskonnoton.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f3bb79ea-c1c5-48e6-9b96-955079e0b819
Hyvä on silti tietää miten kaikki toimii. Laki kun pitäisi olla sama kaikille.
Samaoin: Menenpä jatkamaan ikkunanpesua, kun olen niin hyvään vauhtiin päässyt.Ei muuten pysy. Nimim. Vuosien kokemus eriaikoina/päivinä siivoomisista
Kuuletko pau lan hiipivän paikalle?
Voi jumalauta sun kanssa. Tänään oon tosi vähän ollut plussalla. Miten ihmeessä olen voinut kirjottaa. Ketjussa on ollut hiljaista.Onpa Akkela ollut hiljaa kun ei sen siipinainen ole paikalla.
Ei nyt tarvitse alkaa kiroilemaan.Voi jumalauta sun kanssa. Tänään oon tosi vähän ollut plussalla. Miten ihmeessä olen voinut kirjottaa. Ketjussa on ollut hiljaista.
Onpa Akkela ollut hiljaa kun ei sen siipinainen ole paikalla. Mutta minä jaksan yötäpäivää vahtia toisten tekemisiä.
Todellakin ja pitkät hiukset pyllystä ja pimperossa tuntuu ärsyttävältä!Tiätteks sen tunteen, kun paidan alla ja kalsareissa ja herraties missä on irtohiuksia?
AjoitKo hiuksesi pois?Tiätteks sen tunteen, kun paidan alla ja kalsareissa ja herraties missä on irtohiuksia?
Tekii ilkiää kun hius on pimpissä ja sitten kun sen vetäänpois niin hyrrrrTiätteks sen tunteen, kun paidan alla ja kalsareissa ja herraties missä on irtohiuksia?
Ei kai tänne kukaan yksistään jaksa pitkään kirjotella, vai ketuttaako kun sulla ei oo kiusattavaa jos aqe ei oo paikalla? Kannattasko sunkin hommata elämään jotain lisäsisältöä sellasten hetkien varalle?Onpa Akkela ollut hiljaa kun ei sen siipinainen ole paikalla.
Kyllä tarvitsee.Ei nyt tarvitse alkaa kiroilemaan.
Mitä Tähkäpäitä te muut ootte...mulla ei oo koskaan käyny noin.Tiätteks sen tunteen, kun paidan alla ja kalsareissa ja herraties missä on irtohiuksia?
Mun siipinainen. Chick puspusPäivää