vierailija
Ahaa. Se onkin tuo horatio hommissa. Olisi nelosella Jack Sparrowia myös.Tulee nyt foxilla.
Ahaa. Se onkin tuo horatio hommissa. Olisi nelosella Jack Sparrowia myös.Tulee nyt foxilla.
JepAhaa. Se onkin tuo horatio hommissa. Olisi nelosella Jack Sparrowia myös.
En tiedä.Miksi resident evilin ykkösosaa ei tule televisiosta? Tänään tulee kakkonen ja nelonen...
Ärsyttävää tuollainen kun eivät tule missään järjestyksessäEn tiedä.
Varmasti on.Ärsyttävää tuollainen kun eivät tule missään järjestyksessä
Ja netflixissä, cmoressa sun muissa on muut resident evilit paitsi sitä ekaa... Haluaisin katsoa ne leffat mutta olisi kiva aloittaa siitä ekastaVarmasti on.
Saa 3-Saako jo näyttää munaa?
JooJa netflixissä, cmoressa sun muissa on muut resident evilit paitsi sitä ekaa... Haluaisin katsoa ne leffat mutta olisi kiva aloittaa siitä ekasta
Ei mulla muuta
Muistan hämärästi.Muistaisiko kukaan sellaista vanhaa vakkaria jolla oli joku syöpä, aivoissa ehkä muistaakseni, oli sairaalassa ja teki aikansa piristämiseksi musaketjua johon keräsi voima ja muita biisejä...
Kuka hän oli? Paraniko hän vai kuoliko?  minua jäi niin vaivaamaan oli ilmeisesti nainen. Muistaisin nimimerkin lucifer tai sen tapaisen mutta en tiedä liittyykö tähän vai onko vaan joku muu juttuMuistan hämärästi.
Kukaan ei halua nähdä mun meisseliäSaako jo näyttää munaa?
Muistan että joku kuoli. En muista nikkiä.Kuka hän oli? Paraniko hän vai kuoliko?  minua jäi niin vaivaamaan oli ilmeisesti nainen. Muistaisin nimimerkin lucifer tai sen tapaisen mutta en tiedä liittyykö tähän vai onko vaan joku muu juttu
Näytä niin katsotaanKukaan ei halua nähdä mun meisseliä
En minäkään. Ei kuitenkaan mummeliisa mutta joku toinen. Olin joskus itsekin rekisteröitynyt. Omaa Nikkiänikään en nyt edes muistaMuistan että joku kuoli. En muista nikkiä.
Oliko se sen nikkinen oikeasti.. Muistin sittenkin jotain. Voitko kertoa hiukan jotain luciferista, miksi epäiltiin huijaukseksi? Ja minä vuonna se oli? 2010?Lucifer kuoli (vaikka sitä epäiltiin huijaukseksi), samoin Mummeliisa. Mummeliisalla oli blogi.
Ei ollut mummeliisa.En minäkään. Ei kuitenkaan mummeliisa mutta joku toinen. Olin joskus itsekin rekisteröitynyt. Omaa Nikkiänikään en nyt edes muista
Mun mielestä ehkä 2012-2015 välillä.Oliko se sen nikkinen oikeasti.. Muistin sittenkin jotain. Voitko kertoa hiukan jotain luciferista, miksi epäiltiin huijaukseksi? Ja minä vuonna se oli? 2010?