vierailija
etkö mene junalla?Kyytiläisten pitäs olla kohta jo täällä, miss ne viipyy
Mutta kyllä tulee mirriä ikävä
etkö mene junalla?Kyytiläisten pitäs olla kohta jo täällä, miss ne viipyy
Odottavan aika on pitkäKyytiläisten pitäs olla kohta jo täällä, miss ne viipyy
En. max 8-9. Mut se on huomisen murheSaatko nukkua aamulla pitkään?
En. max 8-9. Mut se on huomisen murhe
Kuolema kuittaa univelat
Huhuu. Ei pysty katsomaan Stranger Thingsiä.Toimiiko teillä netflix selaimella? Itse saan täällä Netflix Site Errorin...
Ei toimiToimiiko teillä netflix selaimella? Itse saan täällä Netflix Site Errorin...
Ok. Kiitos tiedostaEi toimi
Mulla toimii.Toimiiko teillä netflix selaimella? Itse saan täällä Netflix Site Errorin...
Ei toimi muualla kun Suomessa. Muissa maissa on eri netflixit.Huhuu. Ei pysty katsomaan Stranger Thingsiä.
(l)Ei toimi muualla kun Suomessa. Muissa maissa on eri netflixit.
siis sektioMiten sekstiohaavan kanssa voi käydä pesulla? pitääkö se kohta peittää muovin ja teipin avulla..
En tiedä. Eikö ole parempi tehdä oma ketju aiheesta? Voi saada paremmin vastauksia.Miten sekstiohaavan kanssa voi käydä pesulla? pitääkö se kohta peittää muovin ja teipin avulla..
Niin ehkä... ajattelin nopsaan kysäistä jos tässä ketjussa joku viisas tietäisi...lapsia kuitenkin teillä taitaa olla.En tiedä. Eikö ole parempi tehdä oma ketju aiheesta? Voi saada paremmin vastauksia.
Mulla on yksi ja hän syntyi normaalisti. Mä ajattelin että joudut odottamaan pitkään vastausta tässä ketjussa.Niin ehkä... ajattelin nopsaan kysäistä jos tässä ketjussa joku viisas tietäisi...lapsia kuitenkin teillä taitaa olla.
Ahaa. Voihan se olla..Mulla on yksi ja hän syntyi normaalisti. Mä ajattelin että joudut odottamaan pitkään vastausta tässä ketjussa.
No tuo 360 kuulostaa kohtuulliselta. Minä valitsisin kuitenkin toisinHei, mä SAAN katsoa tänään Stranger thingsiä kutakuinkin läpi yön joten seksi on täysin toissijainen juttu, sitä on mahdollista harrastaa kuitenkin noin 360 päivänä vuodessa ja se on ihan tarpeeks joten älä huoli, en menetä mitään
Kaksplussalla ei saa kopeita vastauksia.Mee vaiva.fi sivustolle kysymään niin saat heti vastauksia.Niin ehkä... ajattelin nopsaan kysäistä jos tässä ketjussa joku viisas tietäisi...lapsia kuitenkin teillä taitaa olla.
JepAhaa. Voihan se olla..
Ok.
Nyt katson neloskanavaa.Ok.
Mitäs sun iltaan kuuluu? Mä katson netflixistä leffaa ja nautin kylmän siiderin.