V
vierailija
Vieras
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...-pois-toiselta-kierrokselta/7469920#gs.n7ey7h
Mitä se kertoo? Katsokaapa äänimääriä. Mitä ne kertoo?
Mitä se kertoo? Katsokaapa äänimääriä. Mitä ne kertoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä hyvää vanhassa kommunistissä?Hyvä Heidi!![]()
Mitä hyvää vanhassa kommunistissä?
Sehän se tässä eniten huolestuttaakin...Hautala on saanut paljon aikaiseksi EP:ssä
Mitä kunnollista Hautala on saanut aikaiseksi?Huhtasaari menis sinne vain peruuttamaan Hautalan jo tehtyä kunnon työtä.
Huhtasaari menis sinne vain peruuttamaan Hautalan jo tehtyä kunnon työtä.
Pankkitilinsä.Mitä kunnollista Hautala on saanut aikaiseksi?
Sehän se tässä eniten huolestuttaakin...
Mitä kunnollista Hautala on saanut aikaiseksi?
Hautala on tehnyt kaikkensa jotta Eurooppan tulisi mahdollisimman paljon mamuja tekemään rikoksia ja tuhoamaan hyvinvointiyhteiskuntamme.No voi voi, mitäs me nyt keksittäisi sulle, jotta pääset tämän asian yli. Hae vaikka jotakin sinua innostavia rikosjuttuja![]()
Eli sä et osaa sanoa mitä kunnollista Heidi on saanut aikaiseksi. No, se ei ollut mikään yllätys, koska tyhjästä on paha nyhjästä.Voit itse ottaa selvää. Olitko koulussakin yksi niistä, jotka kopioivat aina kaverilta läksyt?
Hautala on tehnyt kaikkensa jotta Eurooppan tulisi mahdollisimman paljon mamuja tekemään rikoksia ja tuhoamaan hyvinvointiyhteiskuntamme.
Kiitos Heidi ja Heidiä äänestäneet idiootit.
Eli sä et osaa sanoa mitä kunnollista Heidi on saanut aikaiseksi. No, se ei ollut mikään yllätys, koska tyhjästä on paha nyhjästä.
Eli sä et osaa sanoa mitä kunnollista Heidi on saanut aikaiseksi. No, se ei ollut mikään yllätys, koska tyhjästä on paha nyhjästä.
Eiks toi ole persujen tyyli #tapausHuhtasaari...?Voit itse ottaa selvää. Olitko koulussakin yksi niistä, jotka kopioivat aina kaverilta läksyt?
Tais jäädä levy päällepäällepäällepäälle...? Joko olis iltalääkkeiden aika?Hauta-Heidiä hehkuttava palstasuvakki ei siis itse tiedä mitä Heidi on saanut aikaan tai sitten hänestä on noloa kertoa Heidin tekemisistä.
Hauta-Heidiä hehkuttava palstasuvakki ei siis itse tiedä mitä Heidi on saanut aikaan tai sitten hänestä on noloa kertoa Heidin tekemisistä.
Juu, sulla tosiaan on iltalääkkeiden aika...Tais jäädä levy päällepäällepäällepäälle...? Joko olis iltalääkkeiden aika?
Tosin ymmärrän kyllä, jos politiikka tuntuu kehnolta, jos sitä ei edes seuraa![]()
Eiks toi ole persujen tyyli #tapausHuhtasaari...?
Mietin, oletko edes saanut oppivelvollisuuttasi suoritettua, sen verran tyhjää sun tarinointisi on.
Toisaalta olisit voinut osoittaa osaamisesi ja mennä Teukan tueksi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...a-mihinkaan-ilman-avustajia/7469938#gs.n7rtjf