Ikä 39v, 1. lapsi, yritys aloitettu 2017, Felicitas: 1xIVF, 1x hoidon keskeytys, 2xICSI, Dextra: 1xICSI, 1x lahjasoluhoito (josta plussa), LA 6.2.2020.Me on toimittu aika vapaasti, kuka mitäkin tietoja haluaa antaa. Klinikka, monesko lapsi, ikä, kuinka mones hoito jne.
@kirsillevauva Lahja-alkio.@Aallotar19 onko teilä nyt oikein, että oli lahjaalkio? Vai oliko pelkkä munis lahjoitettu?
@kirsillevauva Se on juuri näin. Toivosta ei luovuta, vaikka mikä tulisi! Tästä ryhmästä tulee uskomattoman paljon voimaa ja uskoa siihen, että jonain päivänä asiat ratkeavat parhain päin! Muiden kokemukset ja vinkit ovat ainakin meikäläistä kannatelleet pahimpien karikoiden yli.Huomaatteko siskot, kuinka upea plussalista meillä on Tämä antakoon toivoa meille plussaa osottaville ja ehkä sen jo menetteäneille (keskenmenot) <3.
Meitä on elo-syyskuussa melkoinen piinailijajoukko! Ja milloinhan @Plusyks, saatte yrittää uudestaan?
Pitkän tien olette kulkeneet! Niin toivon, että se viimeinen tarraa kiinni ja kaikki menee hyvin.Kiitos Naiset myötätunnosta <3 Tämä ryhmä on korvaamaton.
En tänäänkään saanut verikoevastausta- luulin että HUS-lab on nopea. Piinataan nyt sitten tätäkin.
On tässä kyllä aikamoista yritystä ollut. Kirjaanpa ne tähän lähinnä itselleni- En sen takia, että minua pitäisi surkutella. Monella muullakin on ollut pitkä tie. Luomuraskauden 2/2017 (kkm> 2x tyhjennysläääkkeet+ imukaavinta) jälkeen: 3x IUI, 3x epäonnistunut/keskeytetty OS-IVF, 2x onnistunut OS-IVF, josta yhteensä 4 siirtoa> kaikki negaa, Donor-IVF> 3 siirtoa pgs-testatuilla blastoilla, joista saldona negaa ja yksi keskenmeno (>imukaavinta). Niin ja tuossa välissä yksi OI yritys. Lisäksi on tehty ERA-testi ja rautaa tiputettu suoneen x2.
Mutta uskotaan nyt, että se viimeinen tutkimaton sintti on se meidän oma loppuun saakka <3 Juttelin tänään Suomen lääkärini kanssa- sain toivoa seuraavaan- muutetaan lääkekomboa. Menen elokuun alussa hakemaan sen viimeisen.
Tuohan kuulostaa hyvältä, että on jotain uutta mitä kokeilla ensi kerralla!@Silmu75 onnittelut!
Puhuin Dextran lääkärin Eeron kanssa, joka ei siis ole mun hoitava lääkäri. Määräsi metformiinin minulle, jonka aloitan heti tällä viikolla. Se on kuulemma hyödyksi ylipainoisille yrittäjille Lisäksi sanoi, että oli ollut konferenssissa, jossa puhuttiin, että terolut-lääkityksen pitäisi olla ylipainoisilla huomattava verrattuna normaalipainoisiin. JOtakin kombinaatiota voi myös ajatella seuraavassa siisrrossa. Eero on erikoistunut keskenmenoihin! Tuli ihana fiilis. Laihdutuslääkettä ei suostunut määräämään, vaan pudotan painoa omaan tahtiin. En malttaisi odottaa elokuuta ja uutta siirtoa
Taustalta huikkaan, etta minullakin on metformiini 3 x 500 ja oli 4 Progynovaa plus 3 Terolutia ja lisaksi Lutinus illalla (myos siis progesteronia). Se tiputus on intralipid (intra - sisainen; lipid - rasva, sehan on mm. kanammunasta). Oletko tutkituttanut kilppariarvoja? Onnea laihduttamiseen myos!@Silmu75 onnittelut!
Puhuin Dextran lääkärin Eeron kanssa, joka ei siis ole mun hoitava lääkäri. Määräsi metformiinin minulle, jonka aloitan heti tällä viikolla. Se on kuulemma hyödyksi ylipainoisille yrittäjille Lisäksi sanoi, että oli ollut konferenssissa, jossa puhuttiin, että terolut-lääkityksen pitäisi olla ylipainoisilla huomattava verrattuna normaalipainoisiin. JOtakin kombinaatiota voi myös ajatella seuraavassa siisrrossa. Eero on erikoistunut keskenmenoihin! Tuli ihana fiilis. Laihdutuslääkettä ei suostunut määräämään, vaan pudotan painoa omaan tahtiin. En malttaisi odottaa elokuuta ja uutta siirtoa