vierailija
No enSöiks sää ne popparit?
No enSöiks sää ne popparit?
e) Lähetä ne mulleMutta mitä mä teen sille puolikkaalle keksipaketille? Koska sillehän pitää tehdä jotakin.
Ei herkkujen tarkoitus ole lojua pitkään missään, se on parsakaalin tehtävä.
a) Tarjoan aamulla miehelle ja muksuille
b) käsken miehen piilottamaan sen (epäluotettava vaihtoehto)
c) väkerrän automaatin joka heittää mulle 1 keksin kerrallaan joka päivä
d) pidän muistojuhlan sille
e) muu, mikä?
Kalliiks tulee...sillä ostais jo 2 keksipak...porkkanapussia.e) Lähetä ne mulle
Mutta mitä mä teen sille puolikkaalle keksipaketille? Koska sillehän pitää tehdä jotakin.
e) muu, heitä ulos nurmikolle niin linnut ja siili syö ne aamupäivään mennessä.
Syöt sen heti pois etkä osta tilalle uuttaMutta mitä mä teen sille puolikkaalle keksipaketille? Koska sillehän pitää tehdä jotakin.
e) muu, mikä?
Opitpahan olemaan...Kalliiks tulee...sillä ostais jo 2 keksipak...porkkanapussia.
E) hanki lukollinen laatikko ja sullo ne sinne. avain miehelle säilytykseen. se sitten antaa sieltä keksin silloin tällöin. siinä on sun keksiautomaattiMutta mitä mä teen sille puolikkaalle keksipaketille? Koska sillehän pitää tehdä jotakin.
e) muu, mikä?
Murenna ensin ja heitä sitten ulos. Mikä saa ihmisen himoitsemaan makeaa? Tai miksi, mulla ei ole tollasta vaivaa ollenkaan.Päätön: tai mä konttailen siellä nurmikolla...
A) ja meet sillä välin lenkille, kun muut tuhoavat sen, senkin herkkusuu!Mutta mitä mä teen sille puolikkaalle keksipaketille? Koska sillehän pitää tehdä jotakin.
e) muu, mikä?
Tostahan tuli ihan runo, ookkonää Suomen oma Shakespeare?Mikä saa ihmisen himoitsemaan makeaa? Tai miksi, mulla ei ole tollasta vaivaa ollenkaan.
Ei ole mun miehelläkään, mut se on polvet vetelänä kun mennään grillipaikan ohi. Win-win, mä saan syödä makeat ja hän vetää grillimättöä.Murenna ensin ja heitä sitten ulos. Mikä saa ihmisen himoitsemaan makeaa? Tai miksi, mulla ei ole tollasta vaivaa ollenkaan.
mustalla listalla...
Mutta nyt uinailemaan parsakaalisaarille, protskupirtelömaahan.
Syö pois ja kohta painat yli 100 kgHitto että rupesi tekemään mieli suklaata ja suklaakeksejä
Eiköhän se ole toisinpäin, että kettuilijat välittää vähän liikaa meidän keskinäisistä pelleilyistä ja nostavat ne sellaselle jalustalle minne kumpikaan meistä ei niitä nosta?Paeaeton ja E//u ovat hö*möjä kun välittävät kiusaajista
Kasvakaa hei aikuisiksi kaikki, netti tämä vaan on
Mä nostan teidät jalustalle ja palvon teitä.Eiköhän se ole toisinpäin, että kettuilijat välittää vähän liikaa meidän keskinäisistä pelleilyistä ja nostavat ne sellaselle jalustalle minne kumpikaan meistä ei niitä nosta?