Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En sano:eek:
Sä olet ihana just sellasena kuin olet ja kelpaat kelle vaan!!

MUTTA jos et ole tyytyväinen olotilaas niin jatkat jo tästä illasta eteenpäin sillä hyvin alkaneella tiellä mitä kuljit, sä kyllä pystyt siihen!

:notworthy::oops:
Hö, sulla oli nyt elämäs tilaisuus kokeilla personal rainerin tehtävää nyt -ilman palkkaa tosin-, mut tulee sulta sydäntä ja "sellaisena kuin olet"-settiä.
Ei PT:t niin sano. o_O
 
Hö, sulla oli nyt elämäs tilaisuus kokeilla personal rainerin tehtävää nyt -ilman palkkaa tosin-, mut tulee sulta sydäntä ja "sellaisena kuin olet"-settiä.
Ei PT:t niin sano. o_O
Nyt sitten lähet iltalenkille ja heittelet harakoille pullat, keksit, herkut ja karkit!!
No nii ja jalkaa toisen eteen nainen!!
Ei mitään tekosyitä vaan pakarat liikkeelle niinkun olis jo!:mad:Tuossa vähän mallia mitä voit tehä myös!"
Herttinen sentään:eek:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mihin/miten voi yksi nasta kadota.. :unsure: tippui lattialle ja nyt en löydä sitä mistään... :whistle: täytyy vissiin laittaa varoituskylttejä aamulla ensiksi nousevalle että varo, nasta vapaana. Saattaa purra varpaasta :cautious:
 
Tuntuuko muista että tää palsta sekoilee? Mulle hälyytti äsken koko ajan vanhoja hälyytyksiä, häviää oudosti viestejä ja sit kohta ne näkyy taas ja yhdessä ketjussa sanottiin jotain et ketjua ei löydy kun yritin siihen vastata mut kyl se tuolla ono_O
No mä ihmettelin kans. (n) Aattelin kun yks harmaa jo viime yönä uhkaili nettipoliisilla kun kirjoittelin reippaanluontosesti, niin että joko mua tultiin hakemaan...
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tuntuuko muista että tää palsta sekoilee? Mulle hälyytti äsken koko ajan vanhoja hälyytyksiä, häviää oudosti viestejä ja sit kohta ne näkyy taas ja yhdessä ketjussa sanottiin jotain et ketjua ei löydy kun yritin siihen vastata mut kyl se tuolla ono_O
Palsta on saanut hermoromahduksen liian tiukaksi menneestä moderoinnista.
 

Yhteistyössä