Sä oot sellanen pahis et oot jossain tehosyynissäkatso liitettä 7167 On se taas tiukassa
Hienoo, etitään vierekkäiset pesät ja testataan kumpi istuu kauemminMinäkin haluaisin maata muurahaispesässä
Lopeta nyt jo.Hienoo, etitään vierekkäiset pesät ja testataan kumpi istuu kauemmin
Bo Derek, TarzanistaTuo naikkonen kyl hengittää niin kiihkeesti et on tehny vähä muutaki ku chillaillu Mutta häpi näyttää olevan
no et ole minä edelleenkään. Tikea AgelaMvt täällä taas? En oo n. neljään tuntiin kirjoittanut tänne. Nyt tulin vain vilasee ketjua. Aqela
Oikea aqela kirjoitetaan q:lla.no et ole minä edelleenkään. Tikea Agela
Niin kirjoitetaan Kyllä mä oman nimimerkkini osaan, kiitos vaan opastuksesta ja tarkaavaisuudesta. tulihan tuohon kiireessä muitakin kirjoitusvirheitä.Oikea aqela kirjoitetaan q:lla.
Oli ilmeisesti liikaa paljasta pintaa kun on poistettu Tuon takia sä syynissä oot kun moisia syntisiä kuvia laitteletBo Derek, Tarzanista
Et ole edelleenkään oikea Aqela.Niin kirjoitetaan Kyllä mä oman nimimerkkini osaan, kiitos vaan opastuksesta ja tarkaavaisuudesta. tulihan tuohon kiireessä muitakin kirjoitusvirheitä.
Aqela
Oli ilmeisesti liikaa paljasta pintaa kun on poistettu Tuon takia sä syynissä oot kun moisia syntisiä kuvia laittelet
Sun nikistä tulee mieleen Filippiinien ex-pressa Corazon Aquino...Niin kirjoitetaan Kyllä mä oman nimimerkkini osaan, kiitos vaan opastuksesta ja tarkaavaisuudesta. tulihan tuohon kiireessä muitakin kirjoitusvirheitä.
Aqela
Tuosta taas tulee mieleen makkaraCorazon
Corazón on espanjaa ja tarkoittaa sydäntä.Tuosta taas tulee mieleen makkara
Sehän oli aqela!Voi kun Aqelan banni loppuis niin joutuis tuo yksi kierolainen keksiin muut konstit. Toi toisen nimimerkillä pelleily on niiin ärsyttävää.
Tie miehen sydämeen käy makkaran kautta?Corazón on espanjaa ja tarkoittaa sydäntä.
No, makkara voi olla lähellä monen suomalaisen sydäntä.
Nyt meni jo irstaaksiTie miehen sydämeen käy makkaran kautta?
Täällä on joku joka väliin teeskentelee aqelaa. Ja se teeskentely loppuu sitten kun aqelan banni loppuu, tai ainakin varmasti oikean aqelan erottaa. Sitä mä odotan. En viitannut tuolla mihinkään erityiseen viestiin.Sehän oli aqela!
En sanoMutta Ellu! Nyt potki mua p*rsuuksille ja lujaa! Mun dieetti/laihis/mikäliemukamaspysyväelämäntapa on menny jo viikon päin p...yllyä!
Tänään on ollu kahvituksia, sit nyt illalla oon vetäny mun salaista suklaadigestivepakettia jo puoleenväliin...
Nyt sano jotain julmaa.
Nyt meni jo irstaaksi