tiesitkö tuosta
Eikun siihen tehdään asuntoaluetta...En tiennyt. En oo koskaan asunut Tampereella.
Mut loistava, jos pystyvät moisenkin jätteen hyötykäyttämään.
Kyllä nuo kaikki lukee lehdissäEn tiennyt. En oo koskaan asunut Tampereella.
Mut loistava, jos pystyvät moisenkin jätteen hyötykäyttämään.
Tuosta tiesit kuitenkinEn fetisseistä tiedä, mutta Tampereen keskustassa on iso työmaa ja ikinä siellä ei tiedä mistä saa ajaa tai edes kävellä
Liikkeitä ja ravintoloita suljettu, kun asiakkaat häviää metelin ja vaikeakulkuisuuden takia
Kyllä nuo kaikki lukee lehdissä
Harmi, et sitä vettä menee hanavesiinkin - sitä ei moni tiedä.No ei kyl ihan hirmusti kiinnosta lukea tampereen uutisia.
Eikä tarvitse kun Poola tekee kaikesta merkinnät mustakantiseen muistivikoon ja raportoi sulle just sillon kun et halua.No ei kyl ihan hirmusti kiinnosta lukea tampereen uutisia.
Eikun kerran kiinnostuin pellavakankaista ja otin selvää, miksi sitä ihanaa ohutta aivinpellavaa ei enää saa ostaa edes kaupasta. Samalla tuli nuo asiat vastaan - Tampellahan on siinä vieressä. Mut se on pidempi juttu.Eikä tarvitse kun Poola tekee kaikesta merkinnät mustakantiseen muistivikoon ja raportoi sulle just sillon kun et halua.
foddFodd&Wine Festival
Oluttakin on.
Tehdään sinusta muumio, voin kustantaa parhaat pellavat paketoimiseen.Eikun kerran kiinnostuin pellavakankaista ja otin selvää, miksi sitä ihanaa ohutta aivinpellavaa ei enää saa ostaa edes kaupasta. Samalla tuli nuo asiat vastaan - Tampellahan on siinä vieressä. Mut se on pidempi juttu.
Kirjoitusvirhe..en huomannut..Yleensä tarkistan että on oikein.fodd
Roosa saattaa mennä sinne töihin, mut ei haittaa?Tehdään sinusta muumio, voin kustantaa parhaat pellavat paketoimiseen.
Ai muumiopajalle?Roosa saattaa mennä sinne töihin, mut ei haittaa?
Roosa saattaa mennä sinne töihin, mut ei haittaa?
Sitän en voinut tietää, mut se haju alueella tulee olemaan melkoinenEn mene! En mä enää tee noita hommia!
Tai no, ehkä joskus vähän jos tää työ käy tylsäksi.
et voi olla tosissasi
YRITÄ nyt edes pysyä asiassa. Helevetin tollo.et voi olla tosissasi
Miksi et, sehän on maailman tärkein kaupunki!?No ei kyl ihan hirmusti kiinnosta lukea tampereen uutisia.
Mä heräsin just pikatorkuilta.Aina kun mä avaan tän ketjun, niin täällä jotakuta parjataan tai puhutaan siitä, kun joku parjaa.
Mitäs muuta?