vierailija
Ei varmaan pidä,yrittää myös paeaetontaSe oli minulle tarkoitettu viesti. Pidä tekokyntesi irti algomasta!
T: Lissin best friendi
Ei varmaan pidä,yrittää myös paeaetontaSe oli minulle tarkoitettu viesti. Pidä tekokyntesi irti algomasta!
Kyllä ne sieltä känädästä päin ovat. Anna, Avonlea ja Runotyttö ainakin.Muistanko oikein, et ne olis tuolta alueelta? Mikä muu sarja se olis?
Sehän on canadalaista vettä etkö tiennyt??Täh?
Onks st remy´siellä yhtä kuin vettä?
[/QUOTE][/QUOTE]jaa mukillinen vettä?
mIKS?
No, ajattelin sinun ajattelevan, että olen tuiterissa. Siksi sanon, että en ole maistanut St Remyä.Täh?
Onks st remy´siellä yhtä kuin vettä?
Ei hitto multa pärskähti iltakahvit!!!Mulle lukee miesääni aina mulle karheanpehmeällä äänellä tiliotteita..."ja taas on törsätty rättikauppaan ja puutarhapuotiin ja kahviloihin ja satasella ostettu jotain partyliteä..."
(No ei ihan )
Kiitos, en ollut ihan varma. Niille päivänselviä asioita, mutta meillä ei opeteta edes koulussaKyllä ne sieltä känädästä päin ovat. Anna, Avonlea ja Runotyttö ainakin.
Ei aina voi onnistuaHelekatti, omalainauskin män ihan mehtään
Osaat naittia pienistä asioista elämässä.Ihkua!
Mä niin rakastan nukahtaa kainaloon. Mulle luetaan usein iltasatukin! Vaikka se nyt on tieteen kuvalehteä tms niin aina siihen nukahtaa yhtä levollisesti ja tyytyväisenä.
[/QUOTE]
tidesKiitos, en ollut ihan varma. Niille päivänselviä asioita, mutta meillä ei opeteta edes koulussa
No siis niin nythän mun on aivan pakko break my rules ja kysyä että whatta f**k?[/QUOTE]Ei varmaan pidä,yrittää myös paeaetonta
T: Lissin best friendi
Mitähän sinä vanha joUppo sekoilet?Nasiparka sinun mieliks laittoi mitä halusit vaikka tuskin ymmärsi mitä tarkoitit?Sinähän siitä verestä aloit puhumaan?
Helekatti, omalainauskin män ihan mehtään
Misä sää sellasen sanan näät?Mikä on joUppo?