Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kahvibreikki ohi, nyt pitäis väännellä pari makaronilaatikkoo parille päivälle:)
Jaksettava on vaikkei jaksaiskaan:rolleyes:

Sit kun ne sais vielä tämän vuorokauden puolella jäähtyyn:whistle:
Keittiön lavuaariin kylmää vettä ja ne ruoka vadit sinne. ei allasta liian täyteen vettä ettei makaroonilaatikko hörppää.. jäähtyy hyvin ruoka kesällä. käytän kikkaa itsekin ja upotan kattilat ja muut vesihauteeseen ennen jääkaappiin laittoa.
 
Keittiön lavuaariin kylmää vettä ja ne ruoka vadit sinne. ei allasta liian täyteen vettä ettei makaroonilaatikko hörppää.. jäähtyy hyvin ruoka kesällä. käytän kikkaa itsekin ja upotan kattilat ja muut vesihauteeseen ennen jääkaappiin laittoa.
Juu, tartteepi laittaa noin, meillä on vaan hävinny toinen tulppa, ettei saa ku yhden kerrallaan jäähtyyn mut kyllähän se sitä nopeuttaa. Heitän pari kylmäkallee joukkoon ni ei tartte vettä koko aika vaihdella. Mä itse asiassa talvellakin jäähdytin noin sen jälkeen kun kerran vein ulos foliolla päällystettynä jäähtyyn pakkaseen, ni linnunperkeleet oli repiny foliot tuusan nuuskaks ja popsinu pintakerrokset:ROFLMAO:
 
HEEEEI!!! Nyt kekkasin!!! Laitan puhaltimen puhaltamaan pihalla riippumattoa päin!
Ei ole ainakaan myrkyllistä!:coffee:
Sitten vain lällättelen niille verenimijöille kun ne yrittävät kiivaasti päästä imemään minut kuiviin!:sneaky:
Mä laitan autossa puhaltimet täysille jos huomaan että itikoita on tullu mukaan.
Sit niitä on mukava vaivihkaa ajon aikana seurata: haluaisivat mun kinttuun kiinni mutta tehot ei riitä lentää vastatuuleen. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä kiristin otetta kun alkoivat pitää kaikkea vähän itsestäänselvyytenä, en tiedä vetivätkö edes vessaa joka kerta.:D Myönnän, olin laiska kasvattaja! Nyt otin siis itseäni niskasta kiinni ja vaikka ovat jo esiteinejä niin tekevät juuri kuin mamma sanoo, or else!:D

Tuossa leikki-iän ja esiteineyden välissä tapahtui repsahdus, jotenkin koin että on vaan helpompaa tehdä itse ettei tarvitse pyytää montaa kertaa, noh, väärin meni ja nyt on asia oikaistu.:)

Täällä oli imuroitu, siivottu keittiö ja viety roskat.

Paskartelin jääkaapin oveen kalenterin mistä ilmenee mitä kukin tekee. Joka päivä on kotitöitä, paitsi jos on reeniä, matseja tai leirejä.
Ajattelin ensin että olen ihan natsi, mutta herranjestas, eihän kotityöt nyt vie kun muutaman minuutin aikaa.
Joka päivä kotitöitä...mmm. Kuulostaa hyvältä. :geek: :sneaky:

Lähdenki huhuilemaan..."Laapseet! Äidillä on...asiaa!"
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Ainiin!:barefoot:
Nyt on muuten Aatun valinnassa hyvännäköisiä jumppapöksyjä halvalla!:coffee: Kerranki! Niissä on jopa kivoja yksityiskohtia kuten meshiä eli sitä verkkoa!:geek:
 
Mä laitan autossa puhaltimet täysille jos huomaan että itikoita on tullu mukaan.
Sit niitä on mukava vaivihkaa ajon aikana seurata: haluaisivat mun kinttuun kiinni mutta tehot ei riitä lentää vastatuuleen. (y)
Voisitko ehkä käyttää tuota samaa tekniikkaa kaupoissa ja liikenteessä puhaltaa vanhat mummot ja papat pois edestäsi ja tieltäsi.
Kysympähän vain.
 
Jos viemäri menee tukkoon niin ei kannata käyttää pilipali viemärinavausraetta! Tämä:

ei toimi!

Keitin vettä liedellä ja kaadoin sitä viemäriin tiskipesuaine tabujen kera ni johan aukes!

On olemassa myös tehokasta viemärinavaus kamaa, mutta tuo kuvassa oleva puteli ei ole sitä!

Lapset siivosivat tänään keittiön. Jokohan ne keksivät alkaa kapinakeppostelemaan!!:eek::D
 
Jos viemäri menee tukkoon niin ei kannata käyttää pilipali viemärinavausraetta! Tämä:

ei toimi!

Keitin vettä liedellä ja kaadoin sitä viemäriin tiskipesuaine tabujen kera ni johan aukes!

On olemassa myös tehokasta viemärinavaus kamaa, mutta tuo kuvassa oleva puteli ei ole sitä!

Lapset siivosivat tänään keittiön. Jokohan ne keksivät alkaa kapinakeppostelemaan!!:eek::D
Hmmm....mihin tää nyt liittyy?(n):rolleyes:
 

Yhteistyössä