Sie kyllä vastasit äsken Lissun kommenttiin paistinpannullaEt varmaan tiennyt että syy on se ettei tuo tajua sanaakaan siitä mitä sille kirjottaa.
En ole väittänytkään, et olisit aina väärässä - joku muu täällä sättii sinua koko ajan!Niinkun näet, olin oikeassa.
IltaaIltaa kaikille
Iltaa, siis minullekin
Toinen vaarallinen ilmaisu on PÄINVASTOIN. Mitä se muille tarkoittaa, en voi tietää.Niinkun näet, olin oikeassa.
Jos joku vastaa sulle EPÄILEN, mitä se merkitsee sulle?Niinkun näet, olin oikeassa.
Ma’aam! *niiaa niksauttaa*Iltaa kaikille
Hidastelen täällä kahvikupin kanssa eli välttelen tehokkaasti kotihommia.Ma’aam! *niiaa niksauttaa*
Lue vaan, löytyy mun kirjahyllystä.Mää ku rakastan Tie Avonleaan tv-sarjaa niin kannattaiskohan lukasta tätä:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sara,_tarinatyttö
Iltaa sinulle, ja kaikille muillekkinIltaa kaikille
Mä makaan evät levällään sängyssä.Hidastelen täällä kahvikupin kanssa eli välttelen tehokkaasti kotihommia.
Juma, kesälukeminen. Unohdin jo. Autossa odottaa kaksi kassillista pokkareita. Eläköön kierrätyskeskukset.Mä makaan evät levällään sängyssä.
On niin työlästä etsiä kesäluettavaa että ulkoistin kotityöt lapsille rakkaille. Kaikki oli niiiin siistiä kun tulin töistä kotiin!
Taidan vaan olla ainoa täällä, joka on tenttinyt ympäristölääketiedettä? Miten voisi yhtäkkiä pistää kiinnostuksen poikki, kun kerran on aloittanut?Vielä lisää tuosta Paulasta: ihmiset yleensa puhuvat asioista, joista he ovat kiinostuneita tai asioista, joista he tietävät jotakin.
Nähdäkseni Paulassa on samoja piirteitä, hän puhuu asioista, joista on
kiinosunut ja joista tietää jotakin.
Ei kai se liene hänen vika, jos en jummarra hänen ajatuksenjuokua.
En ole lukenut yhtään mitään sitten viime joulun! Kyllä nyt on jo aika.Juma, kesälukeminen. Unohdin jo. Autossa odottaa kaksi kassillista pokkareita. Eläköön kierrätyskeskukset.
Älä unohda kahviaEn ole lukenut yhtään mitään sitten viime joulun! Kyllä nyt on jo aika.
Riippumatto, kirja ja hyttysmyrkky, ei kai sitä muuta lomalla tarvii.
Olispa sellainen riippumatto missä olis hyttysverkko, mutta taitavat sitten tuikkia maton läpi pyllyyn, ellei oo paksu matto! *saa hirveen inspiksen*
Olsonilla on ihana sängyn päälle levitettävä verkko, hae sellainen! Ohovityyppien leuat läpättää ja kädet tärrää - mut ei sitä voi niille sanoa päin naamaa - eikä ne usko kuitenkaanEn ole lukenut yhtään mitään sitten viime joulun! Kyllä nyt on jo aika.
Riippumatto, kirja ja hyttysmyrkky, ei kai sitä muuta lomalla tarvii.
Olispa sellainen riippumatto missä olis hyttysverkko, mutta taitavat sitten tuikkia maton läpi pyllyyn, ellei oo paksu matto! *saa hirveen inspiksen*