V
vierailija
Vieras
Mitähän se polvenkorkuinen ajattelee homoista? Ai juu, ei paljon mitään vai jääkö tuosta ikuisia traumoja?En menis missään tapauksessa, mutta minkä takia sinne on polven korkuisia kakaroita pitänyt viedä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitähän se polvenkorkuinen ajattelee homoista? Ai juu, ei paljon mitään vai jääkö tuosta ikuisia traumoja?En menis missään tapauksessa, mutta minkä takia sinne on polven korkuisia kakaroita pitänyt viedä?
Mitähän se polvenkorkuinen ajattelee homoista? Ai juu, ei paljon mitään vai jääkö tuosta ikuisia traumoja?
Ap:n kysymys ei ole yllättävä. Teen toisenlaisen:
LGBT-henkilö, osallistuisitko heteromarssiin?
Siis, marssiin, jossa ylistettäisiin heteronormatiivisia parisuhteita ja heteroseksiä?
Kylteissä vaikkapa tällaisia tekstejä: Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto! Lähetyssaarnaaja (nainen alla ja mies päällä) on onnea!
Todella suvaitsevainen osoittaa marssimalla suvaitsevaisuutensa myös eri tavalla ajattelevia kohtaan, on minulle kerrottu
Ja varmuuden vuoksi kerrottakoon, ettei ylläoleva edusta ajatusmaailmaani. Mutta kummastuttaa joskus suvaitsevaisuusdemonstraatioiden yksisuuntaisuus...
”Mitä se kenellekään kuuluu mitä mä teen makuuhuoneessa?”
Hyvä slogan. Siksi en näe tarvetta pukeutua SM-vaatetukseen julkisesti ja mennä heiluttelemaan paljaita rintojani kadulle.
Noudattaisivat itse mitä saarnaavat.
Niin totta. Ei homo voi leipoa eikä kalastaaVarmaan että ne ne on helvetin outoja sadomasokistiasuisia himonussijoita. Tuskin ainakaan, että pullantuoksuisia vaareja, jotka opettaa kesällä onkimaan.
Miksi Antti Rinne ei pannut mitää pervoa asustetta päällensä? Veikkaan et sen vaatekaapista löytyy vaikka mitä.
Ap:n kysymys ei ole yllättävä. Teen toisenlaisen:
LGBT-henkilö, osallistuisitko heteromarssiin?
Siis, marssiin, jossa ylistettäisiin heteronormatiivisia parisuhteita ja heteroseksiä?
Kylteissä vaikkapa tällaisia tekstejä: Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto! Lähetyssaarnaaja (nainen alla ja mies päällä) on onnea!
Todella suvaitsevainen osoittaa marssimalla suvaitsevaisuutensa myös eri tavalla ajattelevia kohtaan, on minulle kerrottu
Ja varmuuden vuoksi kerrottakoon, ettei ylläoleva edusta ajatusmaailmaani. Mutta kummastuttaa joskus suvaitsevaisuusdemonstraatioiden yksisuuntaisuus...
Miksi?Juho Eerolan musavideo kannattaa tsekata
Miksi?
Samba-karnevaaleissa näkyy paljon enemmän paljasta pintaa
Persujen sanoin; siellä on ihan kuule myös lapsiperheitä.
Olisko homot ok näiden riehujien mielestä, jos ne eläis selibaatissa?
Mä olen kai ymmärtänyt väärin kun olen kuvitellut sen juhlistavan kaikenlaista (laillista) seksuaalisuutta ja tasa-arvoa.
Eli voit olla vaikka aseksuaali.
Voisitko sinä osallistua Pride-marssille? Miksi? Miksi ei?
Mä olen suvaitsevainen hetero, mutta en haluaisi osallistua. No yksi syy on se, että esim. mun duunipaikka on niin vanhanaikainen, että jotkut päättelisi heti että olen lesbo tms.
Toiseksi mä en oikein tajua tota meininkiä. .
Mut periaatteessa siis ajattelen, että pride on hyvä juttu ja seksuaalinen tasa-arvo tätä päivää. Mut itse en edellämainituista syistä osallistuisi.
Siis seksuaalinen tasa-arvo on mielestäsi tätä päivää niin kauan kunhan kukaan työpaikallasi ei epäile sinua lesboksi?
Eiköhän tossa ole se syy miksi noita marsseja järjestetään.
Onko Ikea suvaitsevainen, kun se erotti työntekijän, joka arvosteli LGBT-tapahtumaa netissä?
Noinhan sen pitäisi mennä. Minua tuohon aiempaan kommenttiini aktivoi keskustelu parin nuoren pride-tapahtumaan osallistuneen naisoletetun kanssa. Olivat vihaisia, kun kutsuin heitä naisiksi. Minä olin syntynyt sortajaksi ja raiskaajaksi (pitivät minua siis lupaa kysymättä heteromiehenä), siksi jo syntymässäni tuomittu yhteiskunnan häviäjäksi, kun heidän ihanteensa toteutuu. Koulun sukupuoliopetus on väärää, heteroseksi pitää kuvata huonona, vanhanaikaisena vaihtoehtona muiden joukossa. Totisuus julistuksessa rupesi hieman naurattaan, mistä eivät myöskään pitäneet...
Onko Jukolan viesti tuo musta möllykkä, mitä nainen pitelee käsissään ja se on menossa seuraavalle,,,?Siinä näkee täysheteron esiintymässä, mallina muille
99.9% siellä pukeutuu kuule ihan tavallisesti.Jättäisin menemättä ja ihan sen takia, että siitä on tehty joku friikkishow.
Homoseksuaalit keitä mä tunnen, eivät pukeudu julkisesti mihinkään dildopukuun ja vie lapsiaan mukaan tohon touhuun.
Marssit ja sirkukset ovat kaksi eri asiaa, voisin osallistua jos meininki olis ihan asiallisen hauskaa..hauskaa kun voi pitää ilman, että käyttäytyy miten sattuu lasten edessä.
Niin ja se dildopukeutuminen nyt oli vaan yks esimerkki.