Narsismin yks vähemmän tunnettu piirre on (kuplan lisäksi) sekavuus, eli asioiden yhdistely sekavasti. Just tuo kun pau la epäilee "oletko ollu Ryydynpohjassa hallintoneuvostossa ku mua vastustat," vai miten se meni.Niinhän tuo näköjään menee.
ei ole koskaan kuulunutenää?
Talteen!Narsismin yks vähemmän tunnettu piirre on (kuplan lisäksi) sekavuus, eli asioiden yhdistely sekavasti. Just tuo kun pau la epäilee "oletko ollu Ryydynpohjassa hallintoneuvostossa ku mua vastustat".
Narsistilla ei ole psyykessä rakennetta, turvallista jalansijaa, vaan on kuin hyllyvä suo. Kaikki leijailee niinku ilmassa, ja liittyy hänen mielestään kaikkeen.
mutta sun mielestä kaikki ok tuolla?ei ole koskaan kuulunut
eikä kiinnosta se kupliva vesi mitenkään muutenkaan?ei kuulu
Uskollinen puutarhuri vai Vihreä maili?Kaupassa käyty,lounas syöty ja kaappeja siivottu,pesukone pyörii. Nyt voikin kahtoo leffaa.
Kaupassa käyty,lounas syöty ja kaappeja siivottu,pesukone pyörii. Nyt voikin kahtoo leffaa.
Banaanihillokin tehty valmiiksi .
SyväkurkkuUskollinen puutarhuri vai Vihreä maili?
Siitä vaan, lue ajatuksella.Talteen!
Ei kumpikaan.Uskollinen puutarhuri vai Vihreä maili?
Quija: Origins
Mitä lehvaa?
Et voi viettää sellaista joka päivä!Olipa siellä kiva sää läpsytellä lenkillä
Jonkun ajan päästä olis pitänyt vielä lähteä paljuilemaan, mutta tulikin este joten siirrettiin se sitten myöhempään aikaan (toiseen pvään) ja vietellään tai koitetaan viettää uudestaan tyttöjen iltaa
Mä voin tehdä mitä haluan ja vaikka ihan joka ikinen päiväEt voi viettää sellaista joka päivä!
Mun suuntaan latu ei kyllä ole vapaa, ei etenkään harmailleniin että latu on vapaa.
Letut, mutta lettujen kanssa pitää olla joko jtn kirpeämpää hilloa tai sitten suolaista täytettä tai ei mitään...sokeria ei.Tietyt Mustat, kumpi on makeampaa paulan kiusaaminen vai FC,n lätyt?