vierailija
Ookko nä naatiskellu niitä irishcoffeita nyt illan aikana montakin?
*eikä se tajua että se pystyy muokkaamaan viestejään vielä jälkikäteen, poistamaan mokat, ei kertota sitä sille shhhhh*
Ookko nä naatiskellu niitä irishcoffeita nyt illan aikana montakin?
Ööö...Elluhan korjas sen jälkimmäisen
*eikä se tajua että se pystyy muokkaamaan viestejään vielä jälkikäteen, poistamaan mokat, ei kertota sitä sille shhhhh*
No- miks puhut epäselvästi?Hyyiiiii kenen tekarit?
Mullon omat hampit suussa
Mä olin kissan kanssa keittiössäOokko nä naatiskellu niitä irishcoffeita nyt illan aikana montakin?
En, kyllä kissa hoitaa tuon puolen ihan ite ilman neuvoja ja joskus jopa kieltoja vastaanNo- miks puhut epäselvästi?
Demonstroitko sä parhaillaan Mantalle "näin kuljetetaan hiirtä suussa?"
Niin mä arvelinkinMä olin kissan kanssa keittiössä irs.Hik..cohveella
Ööö...Elluhan korjas sen jälkimmäisen
Tarkkasilmäiset vaan ehti sen bongata
Huomasitko uutisista, etteivät tohtineet kertoa sitä pääasiaa, vaan kaikkea muuta sivuseikkoja?Että mitäkö?
Hää on nauttinut liian monta.Ookko nä naatiskellu niitä irishcoffeita nyt illan aikana montakin?
Oliko kisulla ruoka-aika?Mä olin kissan kanssa keittiössä
Meidän kissa raahas just supikoiran hännästään keittiöön. Vähän hiomista vaatii vielä, ei ihan puhtaasti menny.En, kyllä kissa hoitaa tuon puolen ihan ite ilman neuvoja ja joskus jopa kieltoja vastaan
Ei sitten mitään isompaa löytäny..Meidän kissa raahas just supikoiran hännästään keittiöön. Vähän hiomista vaatii vielä, ei ihan puhtaasti menny.
Ei, mutta seuraa minua kaikkialle...vessaan, keittiöön, suihkuun, olkkariin...tykkää erikoisesti simpsoneista ja eläindokkareista.Oliko kisulla ruoka-aika?
Meidän kissa raahas just supikoiran hännästään keittiöön. Vähän hiomista vaatii vielä, ei ihan puhtaasti menny.
Huomasitko uutisista, etteivät tohtineet kertoa sitä pääasiaa, vaan kaikkea muuta sivuseikkoja?
Joo ihan varmaan päätön halusi kysellä tuon perään mhahahahaa"Yhdysvaltain kauppaministeriössä on ollut valmisteilla lisätullit 300 miljardin dollarin kiinalaistuonnille. Jos ne astuvat voimaan, on käytännössä koko Kiinan tuonti Yhdysvaltoihin rangaistustullien piirissä.
Trumpin mukaan Kiina alkaa taas alkaa ostaa amerikkalaisia maataloustuotteita. Kiina on kohdistanut omat lisätullinsa soijan kaltaisille maataloustuotteille, joita kasvatetaan Trumpin vahvoilla tukialueilla."
Mä aattelin panna myös ton, matkit
Ihan se ja sama minne meet, kuhan tuut takasNonni. Mun pitääkin mennä...eiku hakea lapset tarhasta..eiku ne onkin jo isoja ja tarha on kiinni...öö ...hoitaa yks puhelu miehelle...eiku se onkin tuossa viereisessä huoneessa jo....öö eiku meen kasvattamaan fosfaatilla ja roundupilla kasteltuja tomaatteja, niistä tulee tosi hyviä!
(Viimenen lause oli varmistus ettei phoola lähde perään)
Hää sentään maksaa itse.Hää on nauttinut liian monta.
Meidän kissa raahasi kerran rappusille rusakon. Ja se oli isompi kuin kissa.Ei sitten mitään isompaa löytäny..
Mun niiiin ois tehnynnä mieli muuttaa sun viestistä yhtä sanaa mut en kehannuMä aattelin panna myös ton, matkiut
En mä tiedä, harhailen nyt jossain...törmäilen seiniin.Ihan se ja sama minne meet, kuhan tuut takas