vierailija
Hakkaa sitä lerssillä persposkilleHakattaisko se nyt vaan kuitenkin? Sillein ennaltaehkäisevää kriisientorjuntaa.
Hakkaa sitä lerssillä persposkilleHakattaisko se nyt vaan kuitenkin? Sillein ennaltaehkäisevää kriisientorjuntaa.
Paeaeton kertoi hetki sitten uksituisesti eraalle ettei pida susta.Joo mutta ei liikaa, ylpistyy mokoma vielä!
Emmie malta...sellanen turvallinen ja lämmin nallekarhuHakattaisko se nyt vaan kuitenkin? Sillein ennaltaehkäisevää kriisientorjuntaa. Ajattele jos se pääsee vaikuttamaan jonkun tuttunsa remontteihin.
Paeaeton kertoi hetki sitten uksituisesti eraalle ettei pida minusta.
Ykspäivän näin telkkarista pienen hetken niitä ilmeisesti uusia muumeja, nehän on ihan pilalla varsinkin ääniensä osalta.Hmm...ehkä aloin puhua kuin 98% Tarantinon leffan spiikeistä.
Sori Päätön.
Ehkä parempi kun katon huomenna Muumeja etten saa vaikutteita...
(Mut äh, sielläki on se hirsiseinä maalattu siniseksi...ja Nuuskamuikkunen kuseksinu seinille )
Et kyllä nytkyllä nainen ala perumaan puheitas ja pyytelemään anteeksiHmm...ehkä aloin puhua kuin 98% Tarantinon leffan spiikeistä.
Sori Päätön.
Ehkä parempi kun katon huomenna Muumeja etten saa vaikutteita...
(Mut äh, sielläki on se hirsiseinä maalattu siniseksi...ja Nuuskamuikkunen kuseksinu seinille )
Niin ovat, eihän siellä oo kuin muutama alkup. ääni jäljellä!!Ykspäivän näin telkkarista pienen hetken niitä ilmeisesti uusia muumeja, nehän on ihan pilalla varsinkin ääniensä osalta.
Jaa, onko ne jotain tietokoneanimaatioita vai miten ne on tehty?Ykspäivän näin telkkarista pienen hetken niitä ilmeisesti uusia muumeja, nehän on ihan pilalla varsinkin ääniensä osalta.
Sitä yritetään niin olla reppanaa.Ei tehoa.Emmie malta...sellanen turvallinen ja lämmin nallekarhu Sitä paitsi mä olen häneen rinnastettuna aivan mitätön rääpäle jonka hää heittäis niska pers otteella hetkessä jorpakkoon uhoomaan
Oota, mä käyn enste kahvilla ja tuun sitte pelastamaan sut.Et kyllä nytkyllä nainen ala perumaan puheitas ja pyytelemään anteeksi
Säähän jätät mut yksin sen kanssa tänne tataamille..tiiäksää kuin tässä niinku käy vaiko etkö vaiko jooko??
Perse
Yritän niin olla reppana.Että olisin edes vähän uskottava.
Lirkuttelee ja esittää reppanaa että saisi säälistäSitä yritetään niin olla reppanaa.Ei tehoa.
Niin. Esittää reppanaa että saisi säälistäSitä yritetään niin olla reppanaa.Ei tehoa.
Mihin sä pullaa tarviit?Oota, mä käyn enste kahvilla ja tuun sitte pelastamaan sut.
Missäs pakastimen pohjalla ne pullat olikaan...pitääkö ruveta leipomaan uusia...hmm...
NytköOota, mä käyn enste kahvilla ja tuun sitte pelastamaan sut.
Missäs pakastimen pohjalla ne pullat olikaan...pitääkö ruveta leipomaan uusia...hmm...
Just hetki sitten puhuttiin samaa wassapissa peen kanssa.Sitä yritetään niin olla reppanaa.Ei tehoa.
Esittän reppanaa että saisin säilästä.
Niino...ehkä voin jättää väliinkin. Et kai sä pahasti oo puistellu sitä Ellu-parkaa?Mihin sä pullaa tarviit?
Se heittää sillä kivikovalla kumipullalla sua nuppiinMihin sä pullaa tarviit?
No ne on teijjen pakastimessa, kun emmää pullasta niin välitäOota, mä käyn enste kahvilla ja tuun sitte pelastamaan sut.
Se heittää sillä kivikovalla kaulimella mua nuppiin
Sun hakkaamiseenMihin sä pullaa tarviit?
Nonni, nyt on päätön siellä pakastimessa.No ne on teijjen pakastimessa, kun emmää pullasta niin välitä