vierailija
Eepokki ainakin on bannis.Kuka? 
Eepokki ainakin on bannis.Kuka? 
No sen takia kun oot tommonen rebeli!Mistäs minä olisin bannin saanu.
Joku muu on.
Enkä nyt tarkota Agelaa.
Menikö taas lirkutteluksi.No sen takia kun oot tommonen rebeli!
Ethän sä ElLyä halua kun olet sen sanonutkin aikasemmin,että on ruma kuin rullatuoli?Mistäs minä olisin bannin saanu.
Joku muu on.
Enkä nyt tarkota Agelaa.
Meni, olen niin lihan edessä heikkoMenikö taas lirkutteluksi.
Ok, ellYYY varmaan kiittää tästä.Mistäs minä olisin sexiä saanu.
Joku muu on.
Enkä nyt tarkota Ellua.
Sä olet kun rättis, pahanen pieni runkkari joka ei osaa ajatella kun yhtä asiaa.Ok, ellYYY varmaan kiittää tästä.
Olen kuin pahanen pieni runkkari joka ei osaa ajatella kun yhtä asiaa.
Niin mutta jos on puute tai munkki niin ei tietenkään osaaSä olet kun rättis, pahanen pieni runkkari joka ei osaa ajatella kun yhtä asiaa.
Kysy siltä privana.Meni, olen niin lihan edessä heikko
Älä kysy,Petyt vaan.Kysy siltä privana.
Niin mutta jos on puute tai niin ei tietenkään osaa, ulkonäöstä voi päätellä syyn.
Menivät prklt (sorry) ja sotkivat sun unelman vtt (sorry)Mä en enää sen mun valkomaalaus-ketjun jälkeen osaa katella mun lempparia eli Huvila ja Huussia.
Siinä vedettiin sisähirsiseinä siniharmaalla maalilla...
Siis ainahan ne on maalanneet hirttä. Mut siinä ketjussa musta tuli hirrenväri-fani tosissaan.Menivät prklt (sorry) ja sotkivat sun unelman vtt (sorry)
Ei oo, tais pistää sun kuvan3L3´nan kuva?
Hei mä syytän sun kaverina päätöntä, se kun tuntuu olevan nykyään trendiä täällä...ei hän varmaan siitä paljoa pahastu, ainakaan mulle?Siis ainahan ne on maalanneet hirttä. Mut siinä ketjussa musta tuli hirrenväri-fani tosissaan.
"Syytän, sua Elisabeth Rehn"...eiku Päätön! Aivopesit meikäläisen.
No, olin kyllä orastava hirsivärin kannattaja jo ketjun tehdessäni, mut faktat sikseen - nyt etsin syyllisiä!
Juu, kannattaa syyttää sitä varmuuden vuoksi jos ei syyllisiä löydy.Hei mä syytän sun kaverina päätöntä, se kun tuntuu olevan nykyään trendiä täällä...ei hän varmaan siitä paljoa pahastu, ainakaan mulle?
Ei hyvää päivää, en ees muistanut että ollaan tässä ketjussa vaan kuvittelin olevani siinä tapetti ketjussa!!Outoa että pystyn nykyisin sujuvasti vaihtelemaan ison puolen ja tän ketjun välillä. Eikä kriisiä ennen tai sen jälkeen. Uusia taitoja!
Päätön!! *sormea heristävä Terminator-gif*Ei hyvää päivää, en ees muistanut että ollaan tässä ketjussa vaan kuvittelin olevani siinä tapetti ketjussa!!
Päätön sotki mun suunnistimet
Joo mutta ei liikaa, ylpistyy mokoma vielä!Juu, kannattaa syyttää sitä varmuuden vuoksi jos ei syyllisiä löydy.
Hakattaisko se nyt vaan kuitenkin? Sillein ennaltaehkäisevää kriisientorjuntaa. Ajattele jos se pääsee vaikuttamaan jonkun tuttunsa remontteihin.Joo mutta ei liikaa, ylpistyy mokoma vielä!