vierailija
Paeaeton ei uskalla vastata EllYlle ettei mustasukkainen tyttöystävä pimahda lopullisestiPakko kokeilla joskus
Paeaeton ei uskalla vastata EllYlle ettei mustasukkainen tyttöystävä pimahda lopullisestiPakko kokeilla joskus
Kökkelö lurppatissi sut upKakkela hiljaa siinä.
Here we go again...*laittaa musiikit soimaan ja tuuppaa harmaan pois mielestään*
Pim nyt mä pimahdinPaeaeton ei uskalla vastata EllYlle ettei mustasukkainen tyttöystävä pimahda lopullisesti
Minäkin
Mä katson uunoa telkusta.
Shut up messuhalli.Kökkelö lurppatissi sut up
Sut up suheroShut up messuhalli.
News flash: on olemassa silikonittomia ja sulfaatittomia hoitoaineitaEi voi. Ei sitä laiteta päänahkaan,silikoni tukkii sen.
Ottakaa pari olutta niin ei kiukuta.
*tarjoaa*
Hupia tämä on. Ei kiukuta mutta kiitos.
Ottakaa pari olutta niin ei kiukuta.
*tarjoaa*
Saitko pajut pois
No e. Tuon huomenna toiselta mökiltä raivaussahan. Illalla ne ehtii, vielä ajoissa, tappaa sillä.
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Pask. annan sun suuhun.Hupia tämä on. Ei kiukuta mutta kiitos.
Pa. skannan sunkin suuhunNews flash: on olemassa silikonittomia ja sulfaatittomia hoitoaineita
Ja hiustenlaadusta ja päänahan hengittävyydestä riippuen joskus pelkkä vesipesukin riittää
Tosiasiassa et taitaisi edes kehdata riisua housujasi kenenkään nähden.Pa. skannan sunkin suuhun
Sähän notka ootPa. skannan itseni suuhun
Kyllä mä voin. Ei ole ongelma.Tosiasiassa et taitaisi edes kehdata riisua housujasi kenenkään nähden.
Oujees. Kiitos ihan hirveästiSähän notka oot
Anna mennä vaan jos oloas helpottaa