vierailija
Vedä sellainen suihku/uimamyssy päähän niin ei mene.Taas ois muuten nii hieno ilma mut kova ja viileä tuuli Mä en tykkää tuulesta, menee hiukset sekasin ja se ärsyttää
Vedä sellainen suihku/uimamyssy päähän niin ei mene.Taas ois muuten nii hieno ilma mut kova ja viileä tuuli Mä en tykkää tuulesta, menee hiukset sekasin ja se ärsyttää
Sama täällä.Taas ois muuten nii hieno ilma mut kova ja viileä tuuli Mä en tykkää tuulesta, menee hiukset sekasin ja se ärsyttää
Oikeen urakalla mustamaalaat mua täällä. Tosi fiksua käyttäytymistä aikuiselta.Taas täällä joku esiintyy minuna. pask.päät
Oikea Aqela
Loistava idea!.... or notVedä sellainen suihku/uimamyssy päähän niin ei mene.
"Yhdysvaltain kauppaministeriössä on ollut valmisteilla lisätullit 300 miljardin dollarin kiinalaistuonnille. Jos ne astuvat voimaan, on käytännössä koko Kiinan tuonti Yhdysvaltoihin rangaistustullien piirissä.Ota sä, mulle ei maistu.
Et ole oikea aqela.Taas täällä joku esiintyy minuna. pask.päät
Oikea Aqela
Kukakohan se täällä pelleilee ja esiintyy muinaOikeen urakalla mustamaalaat mua täällä. Tosi fiksua käyttäytymistä aikuiselta.
Olen ja sinä olet ki. usa. ajaEt ole oikea aqela.
Olkoot vaikka itse Adolf Hitler, jos vaan myynnissä oleva tuote on sopivan hintanen niin ostan sen sitten vaikka Adolfilta.No se on kasvanu ilmeisesti lestadiolaisuudessa mut ei oo ilmeisesti kauhean aktiivinen nykyään.
Siis parin laiskan googletuksen tulos tämä "tieto".
Ru.N kkaa.Mitähän sitä tekisi? Tylsää.
No en. Otan mielummin ku. ll. ia sitten kun mies tulee kotiin.Ru.N kkaa.
Olkoot vaikka itse Adolf Hitler, jos vaan myynnissä oleva tuote on sopivan hintanen niin ostan sen sitten vaikka Adolfilta.
Paistaisko lettuja.Mitähän sitä tekisi? Tylsää.
Kotiin? Ettehän te yhdessä asu.No en. Otan mielummin ku. ll. ia sitten kun mies tulee kotiin.
Kyllä asumme. Taidat nyt erehtyä henkilöstä.Kotiin? Ettehän te yhdessä asu.
En taida viitsiäPaistaisko lettuja.
Kukakohan se täällä pelleilee ja esiintyy muina
Olkoot vaikka itse Adolf Hitler, jos vaan myynnissä oleva tuote on sopivan hintanen niin ostan sen sitten vaikka Adolfilta.
Sakset. Leikkaa söherö pois.Ei meinannut irrota huislenkki hiuksista, joten piti irrotella muka pikkuhiljaa, mutta jäin kuuntelemaan IL:n Jussi Halla-ahon haastattelua ja ajatuksissani sotkin sen lenkin tukkaan pahemmin...nyt takaraivolla on tukka pystyssä ja ihan takussa
Menen kohta suihkuun ja panen söheröt ojennukseen hoitoaineella.Sakset. Leikkaa söherö pois.